Sunday, 15 February 2015

education and meritocracy



Is education for all?
Should all classes, all people (irrespective the income, colour of skin, origin, etc) have access to "good" schools?

For some people, the answer is no...

let's see why 

also in Greek


Y.Γ. αντιγράφω ένα από τα σχόλια στο ελληνικό κείμενο

https://disqus.com/by/pierios_1/

«ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ»
Με τα μούτρα πέφτουμε στο βιβλίο, όταν απουσιάζει ο δάσκαλος! Άνευ διδασκάλου κάνουμε μάθημα, επειδή είμαστε μαθητές!
Δε χρειάζονται δάσκαλο πάνω απ’ το κεφάλι τους οι πρώτοι μαθητές για
να δουλέψουν! Είναι αυτόνομοι, όχι ετερόνομοι! Δε χρειάζονται μαμά πάνω
απ’ το κεφάλι τους οι πρώτοι μαθητές για να δουλέψουν! Είναι αυτόνομοι,
όχι ετερόνομοι! Δε χρειάζονται παντόφλα πάνω απ’ το κεφάλι τους οι
πρώτοι μαθητές για να δουλέψουν! Είναι αυτόνομοι, όχι ετερόνομοι!
Αφεντικό της συμπεριφοράς μου είναι η συνείδηση, όταν είμαι αυτόνομος!
Σαν καπετάνιος στο καράβι της ζωής μου έχω βάλει πλώρη για το
«Άριστα»! Ούτε «Λίαν καλώς» ούτε «Καλώς» ούτε «Μέτρια»! Καμιά έκπτωση
στους στόχους μου! Καμιά απόκλιση από τους στόχους μου! «Αιέν
αριστεύειν! Και υπείροχον έμμεναι άλλων, μηδέ γένος πατέρων
αισχυνέμεν»*! Που σημαίνει: πάντα να αριστεύεις, να ξεχωρίζεις απ’ τους
άλλους και να μην ντροπιάζεις τους προγόνους σου!)
(*) (Ομήρου «Ιλιάς», Ζ΄ 208-209).
ΥΓ: Αν κάνεις ό,τι κάνουν οι άλλοι, πώς θα ξεχωρίσεις απ' τους άλλους;


No comments: