Tuesday, 23 September 2014

Υποκρισία και καρκίνος αλλά και ένα μωρό...

Copyright : Roberto Biasini


ένας πολύ καλός Φίλος Συναγωνιστής στον αέναο αγώνα κατά της Ρύπανσης και του εξασθενούς χρωμίου διαγνώστηκε με καρκίνο στον πνεύμονα, πριν από λίγες μέρες...

η Ναόμι Κλάιν είχε 3 αποβολές πριν μπορέσει να γίνει Μαμά...

μάλιστα η τρίτη αποβολή έχει άμεση σχέση με την Ρύπανση...

 όπως διάβαζω στην Εφ.Συν. [22/9/2014]
«Ο γιατρός μου παρατήρησε πολύ χαμηλά επίπεδα ορμονών. Μάλλον θα απέβαλλα για τρίτη φορά. Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο πετρελαϊκό ατύχημα στον Κόλπο του Μεξικού».

«Η καταστροφή του περιβάλλοντος είναι ο λόγος που δεν ήθελα να κάνω παιδιά. Οταν προσπάθησα, απέβαλα δύο φορές. Ξαναέμεινα έγκυος όταν κάλυπτα την τεράστια οικολογική καταστροφή εξαιτίας της BP στη Λουιζιάνα. “Δεν θα μπορέσεις να το κρατήσεις” μου είπε ο γιατρός. Σκέφτηκα τι εισέπνεα στη Λουιζιάνα, με τι νερό έκανα μπάνιο. Το έψαξα και βρήκα συνδέσεις ανάμεσα στα συστατικά που διαφεύγουν από τις δεξαμενές της BP με αποβολές εγκύων. Το παιδί το έχασα. Ποτέ δεν μάθαμε τι έφταιξε. Σήμερα ο γιος μου είναι 2 χρονών. Τελικά γέννησα, ναι. Και αυτό με έκανε να σκεφτώ πως ενώ η καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού ακόμη υφίσταται, εγώ έγινα μάνα… Δεν είναι όμως το ίδιο. Δεν είναι το ίδιο το να επιβιώνεις με το να ζεις, με το να απολαμβάνεις τη ζωή σου".



Ποια είναι λοιπόν η λύση; «Η οικονομία μας προωθεί την απρόσκοπτη επέκταση, με κάθε κόστος -ακόμη και ανθρώπινων ζωών-, ενώ αυτό που απαιτείται είναι η μείωση της αστείρευτης ενεργειακής κατανάλωσης. Από όλους, χώρες και άτομα». Η ίδια παραδέχεται πως δεν τη φοβίζει τόσο το γεγονός του λιώσιμου των πάγων όσο «τα βιβλία που διαβάζω στο δίχρονο παιδί μου. Με τρομοκρατούν. Το αγαπημένο του είναι το “Αναζητώντας έναν τάρανδο”. Μετά την 75η ανάγνωση, ταράχτηκα ξαφνικά στη σκέψη πως το μικρό μου πράγματι μπορεί ποτέ να μη δει έναν τάρανδο». Αμέσως έψαξε να βρει πληροφορίες στο διαδίκτυο, για να διαπιστώσει πως ακόμη και το χρώμα του κρέατος των ταράνδων έχει αλλάξει, εξαιτίας του νερού που πίνουν. Είναι τοξικό.

= = = = =

πάντα πίστευα (και πιστεύω!) ότι το να μιλάμε για την κλιματική αλλαγή και να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ από τον καρκίνο είναι και απάνθρωπο αλλά και λάθος πολιτική επιλογή.

Σήμερα, που o Συναγωνιστής Φίλος μου έχει έρθει αντιμέτωπος με τον καρκίνο...για ποια κλιματική αλλαγή να μιλήσουμε όταν σε πολλά μέρη της Ελλάδας πίνουμε ακόμα και σήμερα νερό με εξασθενές χρώμιο ; ; ; 

H Υποκρισία καλά κρατάει...

και άνθρωποι πεθαίνουν ή κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να γίνουν γονείς...κι εμείς ασχολούμαστε μόνο με τα μνημόνια και τα ευρουδάκια αγνοώντας το απλό: όταν θα έχουμε μια σίγουρη δουλίτσα με λίγα ευρώ αλλά ο καρκίνος θα είναι μέσα μας (κυριολεκτικά) τότε τι να τα κάνουμε τα λεφτά? Αυτό το ερώτημα το έχω θέσει σε πολλούς ανθρώπους που εργάζονται στα Οινόφυτα...και μου έχουν απαντήσει "από την ανεργία ή τον καρκίνο, προτιμώ τον καρκίνο, αρκεί να έχω δουλειά"...

Μπορεί να μην γίνει τίποτα απολύτως με όλο τον Αγώνα στον Ασωπό ή με όσα γράφει η Ναόμι...αλλά τουλάχιστον όταν έρθει η στιγμή να πεθάνουμε θα μπορούμε να λέμε στα παιδιά μας ότι τα είπαμε και τα είπαμε και Clear και Loud!

Καλή Δύναμη, my DW, στον Αγώνα τον Καλό!

Γ.Ζ.

Say it loud, say it clear
You can listen as well as you hear
It's too late when we die
To admit we don't see eye to eye










No comments: