Sunday, 26 June 2011

η μετανάστευση και ...Η Πόλις

χορός σε blurred φόντο...Η Πόλις θα σε ακολουθεί. Η φωτό είναι από εδώ

















με ρωτάνε αρκετοί φίλοι ανοικτά πια...γιατί δεν τα μαζεύω για Αγγλία? η γυναίκα μου από εκεί είναι, τα παιδιά μου είναι δίγλωσσα, no problem μια μετανάστευση στο Νησί. Είναι όμως έτσι? Με τι καρδιά να αφήσεις την πατρίδα όμως ? Πατρίδα δεν είναι απλά ο χώρος αλλά είναι οι φίλοι, οι συναγωνιστές, οι γονείς, τα αδέλφια, οι τοξινωμένοι, οι άνεργοι, τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο.
Με τι καρδιά να αφήσεις την πατρίδα, λοιπόν?

... Το έχει πει άλλωστε ο Αλεξανδρινός εδώ και πολλά χρόνια...


Η πόλις

Είπες· «Θα πάγω σ' άλλη γη, θα πάγω σ' άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη απ' αυτή.
Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή·
κ' είν' η καρδιά μου -σαν νεκρός- θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
Οπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.»
Καινούργιους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ' ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού -μη ελπίζεις-
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Ετσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ' όλην την γη την χάλασες.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

Y.Γ. όπως λέει και ο σχολιαστής..."Το ότι εγώ, γνωστή κότα, αποφάσισα να πράξω έτσι σημαίνει μάλλον ότι υπάρχουν αρκετές πιθανότητες τα ψωμιά τους να είναι λίγα… "

Τα ψωμιά τους πρέπει να είναι λίγα...και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε επ'αυτού...

Το χρωστάμε στην Πόλη και στην Πατρίδα, σχολιαστή μου!  

ραντεβού, κομπάντρε, τα επόμενα βράδια στην πλατεία! έχει καλή μπύρα - σε κουτί- το γωνιακό περίπτερο στο Σύνταγμα :) 

και κάτι ακόμα για την Παράξενη Πόλη... 



Γριά πουτάνα που ξυρίζει τα πόδια της
Γίναμε άρρωστοι απ' αυτήνα όλοι
Ψυχομαμά που σκοτώνει τ' αγόρια της
Είναι παράξενη αυτή η πόλη...


Βλέπω στα μάτια σου τον τρόμο να χορεύει
Μη με ρωτάς αν νιώθω δυνατός
Μες στο μυαλό μου η τρέλα αρχίζει ν' αγριεύει
Στείλε μου μήνυμα αν είμαι ζωντανός


Τα βράδια γόησσες ρουφιάνες μας μαγεύουν
Γέροι ανώμαλοι στα μάτια μάς κοιτάν'
Μπάτσοι στους δρόμους τα στοιχεία μας γυρεύουν
Άθλιες πιάτσες τα κέφια μας ρουφάν'


Γκόμενα ψεύτρα που μασάει τα λόγια της
Γίναμε άρρωστοι απ' αυτήνα όλοι
Ψυχομαμά που σκοτώνει τ' αγόρια της
Είναι παράξενη αυτή η πόλη...

1 comment:

Anonymous said...

Realnews: "Μπένι, δεν ...βγαίνει".

"«Μπένι, δεν... βγαίνει» είναι το μήνυμα που αποστέλλουν για το Μεσοπρόθεσμο στον Ευάγγελο Βενιζέλο οι κυβερνητικοί βουλευτές, η αντιπολίτευση, οι φορείς της οικονομίας και οι «πλατείες», την ίδια στιγμή που στο Μέγαρο Μαξίμου φοβούνται τόσο τυχόν καταψήφιση του Προγράμματος, όσο και τυχόν ανάπτυξη του κινήματος «Δεν πληρώνω» και στον τομέα της φορολογίας".
--------------------------

Βενιζέλος: «Βαριά και σε πολλά σημεία τους άδικα τα νέα μέτρα»
Ο υπουργός Οικονομικών χαρακτήρισε «βαριά» τα μέτρα του Μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου, αλλά επισήμανε πως «μόνο έτσι εξυπηρετείται τη στιγμή αυτή μια αδήριτη εθνική ανάγκη».

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_25/06/2011_395960

-------------

πόσο ανάλγητος είναι ο bennie???

αυτό είναι το άλλο ΠΑΣΟΚ?

ξεσηκωθείτε τώρα!!!

Τρίτη - Τετάρτη - Πέμπτη...

ή ταν ή επί τας...