Monday, 7 June 2010

Μια βραδιά στο Σκάι 100,3 γεμάτη τρόφιμα!




















την περασμένη Τρίτη, η δολοφονική επίθεση-πειρατεία των Ισραηλινών άλλαξε τα ανεμολογίτικα σχέδιά μας.

Αλλά αυτή την Τρίτη 8 προς 9 Ιούνη λίγο μετά τα μεσάνυχτα...

Ανεμολόγιο περί Τροφίμων και Διατροφής!


Διατροφολόγιο!

Σκάι Τρίτη λοιπόν.

Για να μιλήσουμε για τα τρόφιμα, το φαγητό, το κρασί, το λάδι, το τυρί αλλά και τις επαγγελματικές προοπτικές που μπορεί να δώσει σήμερα το Ελληνικό Τρόφιμο [σε μια εποχή Ανεργίας και κρίσης Αξιών!] μαζί με τον Κωνσταντίνο Λαβίθη και τον φίλο και συνάδελφο Νίκο Γδοντέλη στο Ανεμολόγιο την Τρίτη [προς Τετάρτη] 8.6.2010 ...ξέρετε λίγο μετά τα μεσάνυχτα...εκεί στην μπάντα των εφεμ...στους 100,3.

Αυτό που δεν θα κουραστώ να λέω συνέχεια στα παιδιά μου στο Πανεπιστήμιο [και θα είναι και το κεντρικό θέμα στο Ανεμολόγιο της Τρίτης] είναι τούτο: ο Έλληνας Παραγωγός Ποιοτικού Τροφίμου έχει μια Τεράστια Δύναμη στα χέρια του!

Με ολοκληρωμένη Τυποποίηση και Πιστοποίηση (από υποδομή μέχρι HACCP και ISO22000) και επαγγελματικό labelling, αυτή η Δύναμη μπορεί να φέρει Κεφάλαια, Θέσεις Εργασίας και ...Μερίδια Αγοράς...από όλα και σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της Γης.

π.χ. ένας φοιτητής μου πριν από λίγα χρόνια στο Εργαστήριο Χημείας Τροφίμων του ΕΚΠΑ...σήμερα είναι Γενικός Διευθυντής στην ...greekpol...

κάθε σχόλιο ή ιδέα σας ...πάντα ευπρόσδεκτη!
μιας και τα τρόφιμα είναι τα πιο πολύπλοκα (γι'αυτό και ενδιαφέροντα!) βιοχημικά συστήματα αλλά και αέναη πηγή απόλαυσης!

για ...προθέρμανση ακούστε λίγο Datura από τις 30.12.2009...

η συνέχεια την Τρίτη προς Τετάρτη λίγο μετά τα μεσάνυχτα...

Σκάι

100.3

Ανεμολόγιο

και ένα τραγουδάκι που θα αφιερωθεί ειδικά την Τρίτη από τον αέρα του Ανεμολογίου :)



Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Πρώτη εκτέλεση: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Γλυκό μου βράδυ μαχαίρι χάδι
την πίκρα άνοιξε που με χωρά
Μου λες μπουμπούνα άντε ξεκούνα
πάντα παράνομη είν' η χαρά

Πέφτει η ασφάλεια κι ας είμαι χάλια
δε θα αντέξω ν' αντισταθώ
ό,τι μπορέσω για να σ' αρέσω
πάλι στα πόδια μου για να σταθώ

Από που έρχεσαι και που το πας
μέσα σου κλείνεσαι δε με κοιτάς
Από που έρχεσαι και που το πας
μια σκέτη τρέλα σαν με φιλάς
σαν με φιλάς

Δώδεκα η ώρα γεμάτη φόρα
νύχτα μου εργάσιμη τράβα κουπί

Η ώρα μία κρύα αστεία
κουτοί που είμαστε κι αληθινοί

Η ώρα δύο κάνε ταμείο
για να μας φτάσουνε κάνε ευχή

Κι όταν γυρίσουμε άδειο ψυγείο
νηστεία έρωτας και προσευχή

9 comments:

Yannis Zabetakis said...

http://foodsafety.pblogs.gr/2010/06/mia-bradia-ston-skai-100-3-gemath-trofima.html

Yannis Zabetakis said...

Κορώνα των Επιστημών
Θαυματουργή Χημεία
που μέσα από τα Σκύβαλα
Κορώνες βγάζεις και Πετράδια
Μπορείς τα τίμια να τα φτιάξεις από την Ατιμία
να βρεις ερωτικούς παλμούς και στην Καρδιά την Άδεια?

[Κωστής Παλαμάς]

Anonymous said...

http://tsouknida.com/2010/03/21/karota_sos_/

Anonymous said...

http://sdappe-kimis.pblogs.gr/2010/06/rypansh-sthn-kentrikh-eyboia-kai-agrotikh-paragwgh.html

Anonymous said...

http://kapodistriako.uoa.gr/stories/161_op_01/index.php?m=2

Anonymous said...

«Κρουαζιέρα δεν θα πάω γιατί δεν θα 'χω πού να κολυμπάω, Μύκονος και Σαντορίνη καθαρή αμμουδιά δεν έχει μείνει» τραγουδούσαν προχθές, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα οι μαθητές της Ε' τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Βύρωνα.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=07/06/2010&id=170116

Anonymous said...

Την αντίδραση του εισαγγελέα Εφετών Πατρών προκάλεσε το προχθεσινό ρεπορτάζ της «Ε» για την αθώωση από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Κ. Αχαΐας των δύο καταπατητών που καλλιεργούσαν σε περιοχή που έχει χαρακτηριστεί αναδασωτέα στο προστατευόμενο από τη διεθνή σύμβαση Ramsar δάσος της Στροφυλιάς.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=07/06/2010&id=170115

Yannis Zabetakis said...

μα καλά...είναι εντελώς τρελή η Παιδεία μας?

http://www.zabetakis.net/?p=2729

Anonymous said...

Ενα ζευγαρι παει στον Γιατρο,"Εχω προβλημα" λεει η γυναικα στον Γιατρο!!"επιθυμω συνεχεια την σεξουαλικη συνεβρεση μου με τον αντρα μου",Ε! και που ειναι το προβλημα;; λεει ο Γιατρος, "Να ξερεται.....Οταν ειμαι μονη στο σπιτι και ερθει και ο Γαλατας θελω και αυτον!!".....Ξεροβηχει ο γιατρος! "και μετα οταν ερθει ο Κρεοπωλης,θελω και αυτον!!"συνεχιζει η κυρια. Ξερεται ,Νομιζω.... λεει ο γιατρος αλλα η κυρια τον διακοπτει,και συνεχιζει ακαθεκτη "και οταν εμφανισθειο υδραυλικος θελω και με εκεινον!!".Λοιπον, την διακοπτει ο Γιατρος, Νομιζω κυρια μου οτι πραγματι εχεται προβλημα. Μεγαλο προβλημα!!" Οποτε πεταγεται η κυρια και του λεει "Στον Αντρα μου να το πειτε Γιατρε μου ,Να παψει να μου φωναζει!!" "Τι;; σας λεει δηλαδη" ρωτα ο γιατρος, και εκεινη ολο παραπονο!!"Με λεει πουτανα!! Γιατρε μου!!.