
η είδηση:
Οι άνδρες που καταναλώνουν πολλά αναψυκτικά τύπου Cola είναι πιθανόν να βλάπτουν σοβαρά το σπέρμα τους, σύμφωνα με νέα μελέτη δανών ερευνητών.
ο κίνδυνος παρερμηνείας:
είναι τα αναψυκτικά που κάνουν κακό ή ένας συνδυασμός αναψυκτικών και ...τρόπου ζωής?
το συμπέρασμα:
μήπως θα ήταν καλύτερα
να τρέχουμε/περπατάμε λίγο περισσότερο,
να πίνουμε φυσικούς χυμούς [που έχουν σύνθετα σάκχαρα και όχι απλή "κακή" ζάχαρη όπως τα αναψυκτικά -είτε τύπου Cola είτε ...τα άλλα!]
και
να πετάξουμε αρκετά τεχνητά τρόφιμα από το ψυγείο και τα ράφια του σπιτιού μας (π.χ. σάλτσες, αναψυκτικά, πίτσες, προμαγειρεμένα τρόφιμα)?
Γ.Ζ.
σχετικό λινκ : coca cola zero και κυκλαμικά: to drink or not to drink?

2 σχόλια:
Αν τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πραγματικότητα τότε δεν θα γίνω πατέρας...
μπορεί όμως το εναπομείναν σπέρμα σου να είναι ΟΚ!
σκέψου θετικά και κόψε την coca cola!!!
Post a Comment