Wednesday, 3 March 2010

Ημερίδα για τους αεροψεκασμούς







































Η συμβολή της Αίγινας στη Διεθνή Διαμάχη των Αεροψεκασμών και της Γεωμηχανικής".
Κυριακή 7 Μαρτίου στις 11 π.μ. στο Δημοτικό Θέατρο της Αίγινας.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με προβολή του βίντεο "Κλιματικό Χάος στην Εποχή της Γεωμηχανικής", συνέντευξη τύπου της ομάδας ETC από τη Κοπεγχάγη (σε συνεργασία με τη Σουηδική Εταιρεία για την προστασία της Φύσης.

Στη συνέχεια θα μιλήσει ο καθηγητής Νίκος Κατσαρός, επιστημονικός συνεργάτης στον "Δημόκριτο" με θέμα Γεωμηχανική και Αεροψεκασμοί.

Έπειτα ο Γιάννης Ζαμπετάκης, Επίκουρος Καθηγητής Χημείας Τροφίμων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών θα μιλήσει για τους "Αεροψεκασμούς και την Αλυσίδα Τροφίμων".

Θα μιλήσει επίσης στην ημερίδα ο εκδότης της εφημερίδας "Νέα Πειραιά και Σαρωνικού", Μιχάλης Δρακάκης.
--------------------------

για την εκδήλωση, μάς έστειλε μήνυμα ο Peter Vereecke, Πρώην δήμαρχος της πόλης Εvergem Βελγίου, Ομάδα Belfort

Αγαπητοί πολίτες και φίλοι της Αίγινας, η επιθυμία μου θα ήταν να είμαι μαζί σας σήμερα το πρωϊ. Στις σκέψεις μου, στα αισθηματά μου, στις διαθέσεις μου, έιμαι πραγματικά μαζί σας. Υπάρχει όμως κάτι που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω.

Ο John Kennedy, ο τελευταίος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτείων που άξιζε αυτόν τον τίτλο, όταν επισκέφθηκε το Βερολίνο, είπε: “Ich bin ein Berliner. Είμαι Βερολινέζος.»



Παρομοίως, θα έλεγα : « Είμαι Αιγινίτης.»

Αυτό σημαίνει ότι είμαι πραγματικός πολίτης που προβληματίζομαι για τη σημερινή κατεύθυνση των εξελίξεων. Όχι μόνο στη δική μου μικρή πόλη αλλά στο μεγάλο χωριό του πλανήτη μας.

«Είμαι Αιγινίτης.» Αυτό σημάινει ότι δεν παραμένω σιωπηλός στην αδιαφορία και στην απάθεια αλλά σηκώνομαι στα πόδια μου για να παλεύω για την αλήθεια, την ανθρώπινη ελευθερία, την ακεραιότητα.


«Είμαι Αιγινίτης.» Αυτό σημαίνει ότι συνειδητοποιώ την καθόλου ομαλή κατάσταση που βρισκόμαστε. Ζούμε σε στιγμές αλλαγής, ανακατατάξεων, αλλά και στιγμές ελπίδας.

Η Αίγινα άρχισε να δίνει ελπίδα στο κόσμο ότι δεν πρόκειται να γίνει δεκτός αυτός ο σκοταδισμός στον οποίο, απ’ό τι φαίνεται, ορισμένοι από τους ισχυρούς θέλουν να μας κρατήσουν. Αντίθετα θα έχουμε την ευκαιρία να οικοδομήσουμε μια αληθινή δημοκρατία όπως εκείνη που οι προγονοί σας δίδαξαν στις επόμενες γενιές.

Σας εύχομαι μια ενδιαφέρουσα, εμπνευσμένη εκδήλωση στην οποία το φώς της αλήθειας θα φέγγει πάνω σε όλα τα είδη των παράνομων ψεκασμών με τους οποίους συστηματικά θολώνονται οι όμορφοι μας ουρανοί.

Σας επιβεβαιώνω επίσης ότι, όπως όλοι που συμμετέχουν σ΄αυτό το αγώνα, δεν πρόκειται να δεχθώ τη συνέχιση ενός τέτοιου εγκλήματος ενάντια στη μητέρα μας τη Γη.

Πολίτες και φίλοι της Αίγινας, αυτού του όμορφου και τόσο σημαντικού ιστορικά και συμβολίκά νησιού,

όλη η ανθρωπότητα είναι στην πλευρά σας.

Peter Vereecke

Πρώην δήμαρχος της πόλης Εvergem Βελγίου

Ομάδα Belfort
-------------------

σχετικό λινκ
«H Συμβολή της Αίγινας στη Διεθνή Διαμάχη των Αεροψεκασμών και της ‘Γεωμηχανικής’»

No comments: