Thursday, 4 February 2010

Μαλιακός και Ε65 : απάντηση σε λανθασμένο δημοσίευμα του Λαμιακού Τύπου







































Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με την ανακριβέστατη αναφορά στο όνομα μου σήμερα στην εφημερίδα Λαμιακός Τύπος,
οφείλω να διευκρινίσω τα κάτωθι:

1. όποτε μου έχει ζητηθεί να πάω Λαμία ...το έχω κάνει πρόθυμα!
[και για τον Μαλιακό πήγα και μίλησα καλεσμένος από το Σταρ Κεντρικής Ελλάδας πέρσι την Άνοιξη] αλλά και προεκλογικά καλεσμένος της Πολιτικής Κίνησης Φθιώτιδας των Οικολόγων Πράσινων [βραδιά debate]!...

Άρα γνώμη για το θέμα της ρύπανσης του Μαλιακού και των αυτοκινητροδρόμων με ελλειπείς Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) μπορώ να έχω πέρα και πάνω από οιαδήποτε Πολιτική Κίνηση ή κόμμα...

Το καθήκον μου άλλωστε είναι ως χημικός τροφίμων και επιθεωρητής ασφάλειας τροφίμων να έχω θέση...

2. στο blog μου [3.2.2010] αναφέρω ευκρινώς ότι η ερώτηση για τον Ε65 είναι του κ. Μιχάλη Τρεμόπουλου[προς Θεού! ΔΕΝ είναι δικιά μου!] αλλά έχω και λινκ στο site των ΟΠ!

ο Δημοσιογράφος του Λαμιακού Τύπου έχει γράψει ανακρίβειες εμπλέκοντας το όνομά μου
στη σελίδα 5, Λαμιακός Τύπος, 4.2.2010!

Πάντα βάζω λινκ στα κείμενα και παραπομπές!
Είναι Πανεπιστημιακή Δεοντολογία! που την τηρώ απαρέκλιτα!

Τώρα, αν οι εκεί [Λαμία] δημοσιογράφοι είναι τόσο βιαστικοί όσο και οι εδώ [Αθήνα]
δημοσιογράφοι και απλά αντιγράφουν ένα blog για να γεμίσουν τις
εφημερίδες...δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό ...!

3. δεν είμαι Χημικός Μηχανικός! κι άλλο ατόπημα του δημοσιογράφου :))

4. σε καμία περίπτωση δεν πήγα να μπω "σφήνα" σε καμία Τοπική Πολιτική Κίνηση, αλλά απλά έγραψα ένα σχόλιο στο blog μου (ελευθερία και δημοκρατία νομίζω έχουμε και μπορώ να το κάνω!) όταν έμαθα την απάντηση Δήμα και εξ’ ίσου απλά έστειλα το λινκ
στο lamianews.blogspot.com. Από εκεί έγινε η αναπαραγωγή λανθασμένα και αντιδεολογικά!

Γιάννης Ζαμπετάκης

Υ.Γ. το θέμα Μαλιακού, Σπερχειού (καλαμιώνες που κόπηκαν ...φερτά υλικά
στον Μαλιακό κλπ κλπ
) και του Ε65 συνδέονται!
ο κ. Δήμας έπρεπε να γνωρίζει την τραγωδία του Μαλιακού πέρσι την Άνοιξη και
...γι'αυτό είναι κατάπτυστη η απάντησή του!

3 comments:

Yannis Zabetakis said...

http://lamianews.blogspot.com/2010/02/65-natura.html

Yorgos CHATZINIKOLAOU said...

Γιάννη οι απαντήσεις του Δήμα δεν είναι κατάπτυστες.
Πρέπει να καταλάβεις πως ένας Επίτροπος αυτή την εξουσία έχει και με αυτή πρέπει να πορευθεί.

Από τη μια πλευρά έχουμε να κάνουμε με την αναλγησία του Ελληνικού κράτους που "σφυρίζει αδιάφορα" στο τι πρέπει να γίνει και από την άλλη κάποιον που αντιδρά τουλάχιστον στις ερωτήσεις μας και δίνει απαντήσεις.

Ένα μεγάλο θέμα είναι το τι πολιτικό ρόλο θέλουμε να παίξει η ΕΕ στο μέλλον. Αν θέλουμε να μπορεί να παρέμβει η Επιτροπή άμεσα σε περιπτώσεις όπως ο Ε-65, τότε θα πρέπει να ταχθούμε υπέρ ενός ευρωπαϊκού συντάγματος που θα φέρει τα κράτη μέλη σε θέση να λαμβάνουν άμεσα μέτρα για περιπτώσεις ανάλογες. Αν πάλι δεν θέλουμε ένα τέτοιο ευρωπαϊκό σύνταγμα τότε θα βρίσκουμε πάντα τις απαντήσεις του Δήμα χλιαρές και μη ανταποκρινόμενες στις προσδοκίες μας.

Εσύ πως το βλέπεις; Θα επιθυμούσες να είχε η Επιτροπή περισσότερο παρεμβατικό ρόλο στη πολιτική των κρατών μελών;

Y Ch

Yannis Zabetakis said...

αχ Γιώργο

φίλε Γιώργο

[το email ήταν καταλυτικά καίριο!]

ένας Επίτροπος ...ένας Έλληνας Επίτροπος έχει ηθικό και πολιτικό καθήκον να μαθαίνει τα της πατρίδας του.

ο Δήμας πρέπει να ξέρει τι γίνεται σήμερα στον Ασωπό, στην Μεσσαπία, στο Μαλιακό...

αν δεν ξέρει...τότε δεν είναι επίτροπος!

αν μελετήσει κανείς τις απαντήσεις του για Μεσσαπία, Λάρκο και Ε65 , θα δει ότι δηλώνει άγνοια...διότι έτσι τον συμφέρει...υπεκφεύγει πετώντας το μπαλάκι στο lack of info from greek officials...

big political lie!
αλλά το χειρότερο για μένα είναι ότι τον θεωρούμε ως ΟΠ ένα πετυχημένο επίτροπο...

http://otoposthsoikologias.wordpress.com/2009/11/16/aygi/