Sunday, 30 March 2008

Ανοικτή επιστολή προς τον Υπεύθυνο του ISO 14001 της εταιρείας Εuropa










































Αγαπητέ κύριε,

με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς γίνεται να έχετε
πιστοποιητικό ISO 14001 (το πιστοποητικό σας φαίνεται πιο πάνω)
και παράλληλα να ρυπαίνει η εταιρεία σας με εξασθενές χρώμιο τον Ασωπό;

Ζήτησα από το ΥΠΕΧΩΔΕ τη βεβαίωση παράβασης της εταιρείας σας και από εκεί
φαίνεται ότι τα λύματά σας έχουν Cr(VI) 291 μg/L !

Ως επιστήμονας και επικεφαλής επιθεωρητής (Lead Auditor)
, μου είναι
ακατανόητο πώς έχετε πιστοποιηθεί κατά ISO14001 αφού δεν τηρήτε την
κείμενη νομοθεσία!

Σήμερα [30.3.08] στο ΒΗΜΑ, η εταιρεία σας δήλωσε με ένα πρωτότυπο τρόπο
τις οικολογικές σας ευαισθησίες με μια ολοσέλιδη διαφήμιση περί 7.940
δέντρων (φαίνεται πιο πάνω),
αλλά την ίδια στιγμή, ρυπαίνετε με εξασθενές χρώμιο.

Πώς συνάδουν αυτά ;

Αναμένοντας την απάντησή σας

Με εκτίμηση

Γιάννης Ζαμπετάκης
Λέκτορας Χημείας Τροφίμων και Lead Auditor
Πανεπιστήμιο Αθηνών
http://environmentfood.blogspot.com/

---------------------------------------------

Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό και θέτει εν αμφιβόλω την αξιοπιστία όλων των ελληνικών φορέων πιστοποίησης, διαβάστε παρακάτω την επιστολή που έστειλα στην UKAS που είναι ο εμπλεκόμενος οργανισμός διαπίστευσης της εταιρείας BVQI που έχει πιστοποιήσει την Europa...
---------------
email to UKAS, UK

30.3.2008
Dear Sir,

I am writing this letter to enquire about an ISO14001 certificate issued
for Europa Profil Aluminco SA in Greece by BVQI under UKAS supervision.

This company is producing aluminium doors and frames for windows and they
advertise on their site (www.profil.gr) the attached certificate.

This company has recently been audited by the greek Ministry of
Environment and they have been found guilty of polluting Asopos river with
sixvalent chromium [Cr(VI)] which is a highly carcinogenic compound!
In fact, the ministry auditors found that the company's waste contain 291
μg/L Cr(VI)! which is beyond the legal limits.
The company has been fined with 268.000 euros and this fine is pending.

My questions as an Academic and a Lead Auditor but most of all as a
citizen with friends in the area of Asopos who drink water with ca 45 μg/L
Cr(VI),
are these:
1. does UKAS know that Europa has been certified by BVQI (under UKAS
supervision) and is polluting so severely?

2. how can Europa be certified under environmental ISO14001 and at the
same time to pollute?

and

3. is the ISO14001 certificate of Europa suspended and for how long based
on what necessary corrective actions?

Looking forward to your reply

Yours faithfully

Dr Ioannis Zabetakis
Food Chemistry Lecturer
University of Athens

--------------------------------
ΥΓ δείτε κι εδώ

Η2Ο: Quality vs Quantity ή Το νερό που έχουμε, πίνεται;















το νερό που πίνει το παιδί της φωτογραφίας είναι "καθαρό" όπως το ερυθρό, λόγω Cr(VI), νερό του Ασωπού;;;

-------------------------------------------------------------

Στις 22.3.2008, ήταν η παγκόσμια μέρα για το νερό. Από εκείνη τη μέρα, ακολούθησε ένας καταιγισμός αναλύσεων, ρεπορτάζ και άρθρων για το νερό. Μερικά ήταν άκρως συγκινητικά, μερικά απλώς τεχνοκρατικά. Απ΄όσα σχετικά διάβασα και άκουσα αυτές τις μέρες για το νερό, απλά κρατώ μια φράση του ποιητή Γ.Χ. Όντεν «χιλιάδες έχουν ζήσει χωρίς αγάπη, ούτε ένας όμως χωρίς νερό».

Είναι σε όλους μας γνωστό ότι το νερό είναι το πιο πολύτιμο μόριο σε αυτό τον πλανήτη μιας και όλες οι ενζυματικές αντιδράσεις που μας κρατούν στη ζωή γίνονται σε υδατικά διαλύματα. Χάρη στο νερό ζούμε μιας και το σωματικό μας βάρος είναι 60% νερό ενώ χάρη στο δεσμό υδρογόνου, το νερό, αν και έχει Μοριακό Βάρος (ΜΒ) μόλις 18, είναι υγρό. Με τόσο μικρό ΜΒ θα έπρεπε να είναι αέριο αλλά ο δεσμός υδρογόνου το καθιστά υγρό σε θερμοκρασίες μέχρι 100ο C και χάρη σε αυτόν το δεσμό έχουμε ζωή στη Γη.

Το νερό, ως το μόριο της ζωής, θα έπρεπε να μας απασχολεί σε καθημερινή βάση. Όχι ως προς την ποσότητά του αλλά κυρίως ως προς την ποιότητά του. Εξηγούμαι: σήμερα ξέρουμε ότι το νερό στην Ανατολική Αττική είναι μολυσμένο με νιτρικά, στη Δυτική Αττική έχει βενζόλιο ενώ λίγα χιλιόμετρα πιο βόρεια από την Αθήνα, στα Οινόφυτα, την Αυλίδα και τη Θήβα πίνουν ακόμα νερό με καρκινογόνο Cr(VI). Είναι φανερό ότι οι μολυντές του νερού είναι άκρως τοξικές και επικίνδυνες ενώσεις. Κι όμως όλες αυτές τις μέρες δεν μιλήσαμε για την ποιότητα του νερού. Μόνο στην ποσότητά του αναφερθήκαμε.

Το φάσμα της λειψυδρίας είναι μεν υπαρκτό αλλά δεν είναι, κατά τον γράφοντα, το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα σήμερα στην Ελλάδα. Το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης και ατιμώρητης ανθρωπογενούς μόλυνσης είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα για τον υδροφόρο ορίζοντα. Τα υπολείμματα φυτοφαρμάκων, τα βαρέα μέταλλα, οι υψηλού ΜΒ υδρογονάνθρακες είναι πιο επικίνδυνοι από την λειψυδρία.

Όταν χάσουμε περίπου το 5% του νερού στο σώμα μας, αισθανόμαστε δίψα. Όταν όμως πίνουμε μολυσμένο νερό, η μεν δίψα εξαφανίζεται αλλά ο οργανισμός μας επιβαρύνεται με τους προαναφερθέντες μολυντές οι οποίοι βιοσυσσωρεύονται και επιβαρύνουν μακροπρόθεσμα την υγεία μας.

Είναι συνεπώς σκόπιμο επιστημονικά και χρήσιμο κοινωνικά να εστιάσουμε στο πρόβλημα της ποιότητας του νερού. Σήμερα, που η ανεξέλεγκτη ρύπανση οδηγεί σε θανάτους 200 πουλιών φλαμίνκο (λίμνη Κορώνεια, Σεπτέμβρης του 2007), 1.000 τόνων ψαριών (Αμβρακικός κόλπος, Φλεβάρης του 2008) και σε ολοένα αυξανόμενους θανάτους ανθρώπων από καρκίνο στα Οινόφυτα (οι θάνατοι από καρκίνο στα Οινόφυτα ήταν 6% το 1989 ενώ σήμερα είναι 36%!), το να μιλάμε για την ποσότητα του νερού και να αγνοούμε την ποιότητά του είναι τουλάχιστον επιστημονικά κοντόφθαλμο.

Για την συνολική αντιμετώπιση της υδάτινης επικινδυνότητας, θα πρέπει επίσης να μελετήσουμε και ποια τρόφιμα παράγονται στις περιοχές με μολυσμένο νερό και να κρίνουμε επιστημονικά κατά πόσον αυτά τα τρόφιμα είναι επικίνδυνα για τη Δημόσια Υγεία. Μια τσιπούρα ιχθυοκαλλιέργειας στον επιβεβαρυμένο Αμβρακικό κόλπο τι συγκεντρώσεις βαρέων μετάλλων έχει; Ή ένα καρότο από τη Θήβα, πόσο συνολικό χρώμιο περιέχει;

Μόνο αν απαντήσουμε με επιστημονικά δεδομένα τα παραπάνω ερωτήματα, θα μπορούμε να λέμε ότι μας απασχολεί σοβαρά το νερό και τα τρόφιμα στα οποία καταλήγει. Μέχρι τότε, μπορούμε να είμαστε δήθεν οικολόγοι βλέποντας όμως μόνο τη μία (τη φωτεινή φευ!) πλευρά του φεγγαριού…

Friday, 28 March 2008

Περί σχέσεων και θέσεων [Χλωροφίλλη, Απρίλιος 08]










θέσεις και Σχέσεις...
-----------------------------------------------------------------------------------------

Στη Ζωή, στον Έρωτα, στην Πολιτική, ακόμα και στην τοπική Αυτοδιοίκηση το θέμα των σχέσεων είναι το Α και το Ω. Το σμίξιμο δύο ανθρώπων, το αλισβερίσι ιδεών και κουλτούρας ανάμεσα στο μαθητή και το δάσκαλό του αλλά και η αλληλεπίδραση πολιτικών και πολιτών είναι θέμα σχέσεων.

Αν οι σχέσεις αυτές βασίζονται στην ειλικρίνεια και τον αλληλοσεβασμό αμφότερων των «θέλω», τότε μπορεί να υπάρξει Ευτυχία (διάβαζε πορεία προς τα μπροστά), έστω και τοσοδούλα.

Έχοντας παρακολουθήσει 2 απανωτές συνεδριάσεις του Δημ. Συμβουλίου της πόλης μας [μια επεισοδιακή για τα δημ. τέλη, και μια ειλικρινή (και άρα γόνιμη!) για τους παιδικούς σταθμούς], έχω αρχίσει να ψιλιάζομαι μέσες-άκρες το ηχόχρωμα της ζωής μας ως κατοίκων που έτυχε να έχουμε μεγαλώσει και να έχουμε αγαπήσει αυτή την πόλη και που έχουμε επιλέξει τους συγκεκριμένους Δημ. Συμβούλους, ανεξάρτητα παράταξης, ανεξάρτητα ιδεολογίας ή κόμματος.

Ανάμεσα στους συμβούλους-εκπροσώπους μας, κατά την ταπεινή μου γνώμη, υπάρχει, δυστυχώς, έντονος ανταγωνισμός, θεμιτός και αθέμιτος, και παντελής έλλειψη σεβασμού! Υπάρχει ειρωνεία, εσωστρέφεια και άρνηση! Αυτά τα αρνητικά (συν-)αισθήματα διαχέονται από και προς τους ψηφοφόρους, δηλαδή όλους εμάς. Από όλους προς όλους μας. Άρα, έχουμε πρόβλημα σχέσεων. Πώς μπορεί να πάει μπροστά έτσι μια πόλη;

Εκτός από πρόβλημα σχέσεων, έχουμε και άλλο ένα: πρόβλημα θέσεων (π.χ. για το Άλσος, τους Παιδικούς Σταθμούς, το κυκλοφοριακό). Όλοι διαφωνούν με όλους. Πώς να ελπίζουμε όμως έτσι σε κάτι καλύτερο; Παράδειγμα οι Παιδικοί Σταθμοί. Από τους 3 της πόλης μας, μόνο ο ένας στεγάζεται σε κανονικό κτίριο. Οι άλλοι δύο στεγάζονται σε διαμέρισμα (2ος) και σε container (3ος), αντίστοιχα. Δεν αμφιβάλλω ότι όλοι οι Δήμαρχοι (πρώην και νυν) έχουν τις καλύτερες των προθέσεων να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Αλλά φτάνουν μόνο οι προθέσεις;

Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού! Χρόνια τώρα! Όταν λοιπόν ο Δήμαρχος κ. Κόντος και η νυν Δημοτική Αρχή δεν έχουν ξεκάθαρο πρόγραμμα δράσης και χρονοδιάγραμμα για την στέγαση των Παιδικών Σταθμών, και αναμένουν από εμάς τους απλούς πολίτες λύσεις και προτάσεις, τότε σε τι μπορούμε να ελπίζουμε; Ο λαός της Ν. Φιλαδέλφειας τον Οκτώβρη του 2006 έδωσε κοντά 60% στο συνδυασμό του κ. Κόντου. Άρα, με τόση δυνατή εντολή, αναμένουμε όλοι μας συγκεκριμένα έργα. Για τους Παιδικούς Σταθμούς (2ο και 3ο)(πότε θα μετεγκατασταθούν σε κανονικά κτίρια;), για τη γιορτή της Πρωτομαγιάς (θα γίνει άραγε φέτος;). Και για όλα αυτά τα μικρά η μεγάλα. Από τους Άρχοντες, αναμένουμε δράσεις και όχι κλήσεις για προσφορές ιδεών…

Να (απ-)αισιοδοξούμε;

Γιάννης (Datura) Zαμπετάκης

Thursday, 27 March 2008

το ιστορικό του Container της Ντροπής




















Επιτέλους Μαρτίου 2008, το container έγινε εξώφυλλο!
-----------------------------------------------------------------
27.3.2008
Σήμερα το πρωί ήρθαν από ΤΑ ΝΕΑ στο σχολειό μας, το τοπικό μας πρόβλημα θα ξαναγίνει Πανελλήνιο αλλά η λύση ακόμα αργεί...
Για τα σχολεία έγραψε στις 24.3 και ο Λευτέρης ο Παπαδόπουλος αλλά ...μας ακούει κανείς;

Τελικά η μόνη εφικτή λύση είναι αυτή που έχουμε προτείνει στο Δήμαρχο στις 3.3.2008 με τούτο το κείμενο, αρκεί να βρει ο κ. Κόντος την πολιτική τόλμη να ζητήσει να βάλει ένα "αυθαίρετο" προκάτ σχολείο εκεί που είναι σήμερα το container.
--------------------------------------------------------------------
3.3.2008
προς το Δ.Σ. Νέας Φιλαδέλφειας

Κύριοι

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την πρότασή μας σχετικά με το θέμα της μετεγκατάστασης του 3ου Παιδικού Σταθμού (Π.Σ.) που λειτουργεί εδώ και 8,5 χρόνια στο γνωστό container, εκ των οποίων τα τελευταία τρία χρόνια παράνομα.

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου σας (25.2.2008), μάς ζητήθηκε να προτείνουμε λύσεις. Η πρότασή μας είναι τούτη.

Σας προτείνουμε να κατασκευαστεί κτίριο προκάτ (με άκρως ελεγμένα και ασφαλή υλικά, όμοια με αυτά ενός κανονικού κτιρίου) με κόστος κατασκευής €600 ανά τ.μ. Το σχολείο είναι 300τμ άρα το κόστος κατασκευής θα είναι €180.000.

Ενώ αν προχωρήσετε στη μίσθωση, ο Δήμος θα επιβαρύνεται με €5.700 ανά μήνα. Με άλλα λόγια, με τα χρήματα του ενοικίου 31,58 μηνών [180.000 : 5.700 = 31,58] θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε στον ίδιο χώρο κανονικό και ασφαλές κτίριο!

Το πλεονέκτημα αυτής της πρότασής μας είναι ότι έτσι τα παιδιά θα συνεχίσουν να έχουν προαύλιο χώρο και να στεγάζονται σε ένα ισόγειο κτίριο !

Η λύση αυτή μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα και να σταματήσουν τα παιδιά μας και το προσωπικό του 3ου ΠΣ να στεγάζονται σε ένα ακατάλληλο κτίριο. Παράλληλα, αναμένουμε τις ενέργειές σας για την αλλαγή χρήσης του οικοπέδου που προορίζεται για τον 3ο ΠΣ.

Αναμένουμε την απάντησή σας,

Με εκτίμηση

Οι γονείς


------------------------------------------------------

25.3.2008

Κυρίες και Κύριοι, Φιλαδελφειώτες ή απλά Πολίτες του Κόσμου, στη Νέα Φιλαδέλφεια 9 χρόνια μετά το σεισμό του 1999 κάποια παιδιά, τα παιδιά ΜΑΣ, συνεχίζουν να πηγαίνουν σε παιδικό σταθμό - container που βλέπετε εδώ. Το container αυτό έχει χαρακτηριστεί ως ακατάλληλο από το Φλεβάρη του 2005, δηλ. επί 3 χρόνια είμαστε σε ένα επίσημα επιβλαβές [καρκινογόνο?] "κτίριο"
Τα παιδιά του container έστειλαν γράμμα στον Άη Βασίλη, δείτε και την απάντηση του Αγίου...

Χθες το βράδυ [24.3.2008], ο Δήμαρχος, κ. Σ. Κόντος, κάλεσε τους γονείς για να μας ενημερώσει για τα νεότερα… [προσπαθεί να μας πείσει ότι η πολυκατοικία που έχει βρει προς ενοικίαση είναι ΟΚ κι ας μην πληρεί τον αντισεισμικό κανονισμό!, κι ας μην έχει κλιμακοστάσιο ασφαλείας!!!…].

Θέλει να υπογράψουμε οι γονείς σύμφωνο…εγκατάστασης του παιδικού σταθμού σε αυτή την Παράνομη πολυκατοικία…Πώς μπορούμε εμείς οι γονείς να συμφωνήσουμε σε κάτι αν δεν έχουμε όλα τα στοιχεία για αυτή την Πολυκατοικία;

Γιατί να πάμε σε ένα διαμέρισμα...χωρίς προαύλιο χώρο για τα παιδιά μας, όταν μπορεί να τοποθετηθεί κτίριο προκάτ στο χώρο που είναι το container ; ; Με αυτό τον τρόπο [προκάτ], τα παιδιά μας θα είναι σε ισόγειο κτίριο [και όχι σε ορόφους!] και θα συνεχίσουν να έχουν μια στοιχειώδη αυλή... Γιατί, ο κ. Κόντος, αρνείται καν να συζητήσει αυτή την πρότασή μας;;; Γιατί έχει τόσο αρνητική στάση και σε τελική ανάλυση ...επικίνδυνη στάση για την υγεία των παιδιών μας;;

Επίσης, καλώ τον κ. Κόντο, να μιλήσει ξεκάθαρα για 2 θέματα:

1. τι χρονοδιάγραμμα έχει για την κατασκευή κανονικού Παιδικού Σταθμού στο οικόπεδο που έχει δεσμεύσει ο Δήμος για αυτό τον σκοπό;

και

2. όταν λέει ότι "κάποιοι" τον πολεμούν για να μην πάει ο 3ος ΠΣ στην [παράνομη] πολυκατοικία, ποιους εννοεί; Γιατί μιλάει για "ανώνυμους" πολέμιούς του;

Κανένας δεν τον πολεμά!!!

Μόνος του στήνει ανεμόμυλους! Όπως ακριβώς έκανε [και μάλιστα 2 φορές με την αύξηση κατά 76% των δημοτικών τελών που ζήτησε και ακόμα δεν έχει πετύχει τίποτα!].

Ναι, το ομολογώ! Φέρνω τα ΜΜΕ και προκαλώ θόρυβο για το καλό των παιδιών ΜΑΣ…και ας με κατηγορεί ο κ. Κόντος ότι ενδόμυχα ίσως να μην θέλω λύση!!!

Αν νομίζει όμως ο κ. Κόντος ότι ως γονιός κάνω θόρυβο με τα ΜΜΕ και κατά βάθος θέλω το παιδί μου να πηγαίνει σε ένα καρκινογόνο container τότε …τι να πω!
κρίμα που έχουμε τέτοιο Δήμαρχο…

Προσωπικά δεσμεύομαι ότι δεν πρόκειται να υπογράψω κανένα σύμφωνο ντροπής για να αποποιηθεί ο Δήμαρχος τις ευθύνες του. Να ψάξει να βρει Νόμιμη λύση. Αν δεν μπορεί να βρει λύση, τότε γιατί ζήτησε την ψήφο μας ;;; Αν δεν έχει πρόγραμμα για τους παιδικούς σταθμούς της πόλης μας γιατί έβαλε υποψηφιότητα για Δήμαρχος; Μήπως μας εμπαίζει;;;

Επίσης δεσμεύομαι να καλέσω ξανά τον Σκάι [και άλλα ΜΜΕ] για να κάνουν follow up στο ρεπορτάζ της κ. Φλαμουράκη [15.6.07] και να πάνε τα παιδιά μας γρήγορα σε ένα κανονικό κτίριο, αλλά όχι παράνομο…




--------------------------------------------------------------------------------------

το παρακάτω κείμενο είναι από το

Επιτέλους, Ιούλιος 2007

Container

Για τους εραστές των ερτζιανών (ένας από αυτούς είναι και ο γράφων) οι πιο όμορφες εκπομπές είναι εκείνες που συμμετέχουν οι ακροατές. Γιατί είναι απρόβλεπτες και πολυσυλλεκτικές, όπως ένα τυπικό καφενείο της Ελλάδας. Βέβαια, τα καφενεία μας (από τότε που χώρισαν σε «δεξιά» και «αριστερά») δεν είναι πλέον απρόβλεπτα. Μερικές ραδιοφωνικές εκπομπές όμως ακόμα έχουν τον τρόπο και τη μαγεία να «τραβάνε» ακροατές και συμμετέχοντες από όλο το πολιτικό φάσμα. Μια τέτοια εκπομπή είναι και το «Ανεμολόγιο» στο ραδιόφωνο του Σκάι (www.skai.gr) που βγαίνει στον αέρα κάθε νύχτα εργάσιμης μέρας. Την εκπομπή την συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Κωνσταντίνος Λαβίθης. Σε αυτή την εκπομπή, την Παρασκευή 15.6.2007 (στις 02.15) έγινε μια αναφορά στους παιδικούς σταθμούς (ΠΣ) της Νέας Φιλαδέλφειας από τον γράφοντα. Μίλησα για την ταινία «παιδιά ενός κατώτερου Θεού» αναφερόμενος στα παιδιά που πάνε σε δημόσιο παιδικό σταθμό στη Νέα Φιλαδέλφεια το 2007. Το «ανεμολόγιο» έγινε το βήμα μέσα από το οποίο όλοι οι συνακροατές έμαθαν ότι ο 1ος ΠΣ στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο, ο 2ος ΠΣ στεγάζεται σε νοικιασμένο διαμέρισμα και ο 3ος ΠΣ στεγάζεται εδώ και 8 χρόνια στο γνωστό μας container. Για να κτιστεί ένα σχολείο προς αντικατάσταση του container, χρειάζονται κάπου €8.000.000 σύμφωνα με την μελέτη (ή απλά πρόβλεψη;) της προηγούμενης δημοτικής αρχής, όσα χρήματα καταχράστηκαν κάποιοι επίορκοι στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Από την άλλη πλευρά, μέσω του 3ου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (ΚΠΣ), χρηματοδοτούνται πάμπολλα έργα ανάπτυξης και αυτός ο πακτωλός χρημάτων είναι μια ευκαιρία να βρεθούν κάποια χρήματα ώστε το container να ξαναγίνει container για εμπορεύματα (όπως του πρέπει) και όχι να μείνει container για ανθρώπους (όπως είναι τα τελευταία 8 χρόνια).

Η αντίδραση τόσο από τον κ. Λαβίθη όσο και από τις συναδέλφισές του (κυρίες Κόχυλα και Φλαμουράκη) στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση του Σκάι ήταν άμεση και στις 18.15 το απόγευμα της ίδιας μέρας, το θέμα του container βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα του Σκάι. Μέσα σε 16 ώρες, η ραδιοφωνική μου παρέμβαση έγινε τηλεοπτικό ρεπορτάζ! Μπράβο στους ανθρώπους του Σκάι και ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» για την άμεση ανταπόκριση.

Στο εν λόγω τηλεοπτικό ρεπορτάζ, η κ. Ευαγγελία Καπετάνου μίλησε για container-θάλαμο αερίων και ο κ. Δήμαρχος διαπίστωσε ότι τα τελευταία δύο χρόνια το σχολείο- container είναι παράνομο! Οποία καταδίκη του προηγούμενου Δημάρχου (του ιατρού παθολόγου κ. Αδαμόπουλου) που επί 4 έτη πρόκρινε τις επιδιορθώσεις των πεζοδρομίων παρά τη μεταφορά του 3ου ΠΣ σε κτίριο σύμφωνο με τις απαιτούμενες προδιαγραφές. Κρίμα, κύριε Αδαμόπουλε...

Οι ευθύνες που φάνηκαν μέσα από τις εκπομπές είναι πολλές και για όλους μας. Τόσο για το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Γρετζελιά (μέχρι το 2002), όσο και για τη ΝΔ και τον κ. Αδαμόπουλο (2002-2006) αλλά και για τον Συνασπισμό της Αριστεράς και τον νυν κ. Δήμαρχο, κ. Κόντο (από 1.1.2007 μέχρι σήμερα)…

Γιατί ο κ. Γρετζελιάς επέστρεψε «αμαχητί» όσα χρήματα περίσσεψαν από την επιδιόρθωση του 1ου ΠΣ και δεν ζήτησε να τα κρατήσει ο Δήμος για τον 3ο ΠΣ;

Γιατί δεν εντάχθηκε στο πρόγραμμα «Θησέας» ο 3ος ΠΣ; Ποιο είναι το πρόγραμμα του Οράματος Πόλης για τους ΠΣ της πόλης μας;

Ο 3ος ΠΣ θα πάει σε κτίριο, έτσι είπαν στο ρεπορτάζ του Σκάι … Σε κτίριο πολυκατοικία, φευ! Είναι και αυτό μια κάποια λύσις αλλά καμία πολυκατοικία δεν έχει κτιστεί για να στεγάζει παιδιά και παιδικό σταθμό...

Άρα, ας βάλουμε το πρόβλημα της στέγασης των παιδιών και το πρόβλημα των σχολείων στον καθημερινό μας προβληματισμό...

Γιατί η καλύτερη αμοιβή δεν είναι τα ευρώ αλλά το χαμόγελο των παιδιών!!!

Γι’αυτό και, μεταφορικά αλλά και αληθινά, οι πιο αδρά στην ουσία αμοιβόμενοι εργαζόμενοι δεν είναι τα άσπρα κολλάρα και οι Διευθυντές και Γραμματείς, αλλά οι Δάσκαλοι όλων των ηλικών και όλων των βαθμίδων. Οι Δασκάλες και οι Δάσκαλοι στους ΠΣ της Νέας Φιλαδέλφειας, που μέσα σε κτίρια ή container επιτελούν έργο ζωής και χαρίζουν ανθρωπιά και χαμόγελα!

Μια διπλή ευχή για τον τρίτο Παιδικό Σταθμό της πόλης μας :Καλή μετακόμιση! Είθε η μετακόμιση αυτή να είναι άμεση αλλά και προσωρινή μέχρι να φτιάξουμε ένα κτίριο όπως μας πρέπει...

Υ.Γ. Σε ευχαριστούμε Καραμέλα (δασκάλες και παιδιά) για την καταπληκτική θεατρική παράσταση που μας χαρίσατε την Παρασκευή 15.6.07 στο θεατράκι του Π.Π.Ι.Ε.Δ.!

Γιάννης Ζαμπετάκης

Λέκτορας Χημείας Τροφίμων

ΕΚΠΑ

Δεξιά και Αριστερά... τα ίδια Μηδενικά

Σε τοπικό επίπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια, έχουμε Αριστερό Δήμαρχο.
Σε εθνικό επίπεδο, έχουμε Δεξιό κυβερνήτη....

Αλλά Δεξιά και Αριστερά είναι τα ίδια κακά!

Σε τοπικό επίπεδο, ο Αριστερός Δήμαρχος θέλει να αυξήσει 76% τα δημοτικά τέλη [όπως έχετε διαβάσει σε αυτό το ιστολόγιο...μην σας κουράζω άλλο]
Με αποτέλεσμα από τον περασμένο Νοέμβριο να είμαστε επί ποδός πολέμου... για να μαζεύουμε υπογραφές κατά του χαρατσιού αυτού. Αυτές τις μέρες εκδικάζεται η 2η προσφυγή μας !

Σε εθνικό επίπεδο, η Δεξιά θέλει να ξεπουλήσει τον ΟΤΕ, να διαλύσει το ασφαλιστικό, να ιδρύσει ιδιωτικά ΑΕΙ, να αλλάξει το άρθρο 24 - για τα δάση κλπ κλπ
όλα αυτά θέλει να τα κάνει με μηδενικό διάλογο με τους εμπλεκόμενους...

όλα στο πόδι γίνονται όμως και από τη Δεξιά και από την Αριστερά.
Η Δεξιά νομοθετεί στο πόδι ...για το ασφαλιστικό ενώ στον αντίποδα, η Αριστερά στο πόδι υπολόγισε ότι αντί 17 υπαλλήλων στην καθαριότητα του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας...χρειαζόμαστε 45!
Και ερωτώ... γιατί μόνο 45?

με 145 θα είχαμε ακόμα πιο καθαρή Φιλαδέλφεια...


τόσο στη Νέα Φιλαδέλφεια όσο και στην Ελλάδα, ζούμε μια κατάσταση πολέμου.
όταν μας επιτίθενται ο κ. Κόντος και ο κ. Καραμανλής με φόρους-χαράτσια και με ετσιθελικές μεταρρυθμίσεις χωρίς να έχουν μιλήσει με τους πολίτες, τότε το μόνο που μας μένει είναι να βγούμε στους δρόμους και να γίνουμε του πεζοδρομίου...

και μια φράση για τους εργατοπατέρες του ΣΕΒ που λέγονται ηγεσία της ΓΣΕΕ:
1,15 ευρώ αύξηση στο βασικό μισθό για το 2008 και 1 ευρώ για το 2009!
Αυτό καταφέρανε! Η ανεπάρκειά τους είναι Επικίνδυνη!

---------------------------------------
όλη η Ελλάδα ατέλειωτη Παράγκα

ο λαός
ο λαός
στα πεζοδρόμια

κουλούρια ζητάει
και λαχεία
κοπάδια στα Υπουργεία...

Wednesday, 26 March 2008

Moμφή...

Μπράβο Γιώργο Παπανδρέου,

όπως βλέπεις και στην ιστορία και την τακτική μου για το container - παιδικός σταθμός στη Νέα Φιλαδέλφεια, η τακτική "κάνω θόρυβο" με λογική και επιχειρήματα είχε, έχει και θα έχει και μέλλον και πέραση!
για να κάνεις τους πάντες να μιλάνε για την ουσία του προβλήματος, είτε λέγεται container είτε λέγεται Ασφαλιστικό.

αφιερωμένο σε όλες και όλους τους ΣΥΝ- αγωνιστές !

ΥΓ. Για να μπορούν και τα παιδιά μας να παίζουν όπως το κοριτσάκι του video


Το συνολικό κείμενο της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσε το ΠΑΣΟΚ έχει ως εξής:

«Συμπληρώθηκαν έξι μήνες από τις πρόσφατες εκλογές. Μπήκαμε στον πέμπτο χρόνο διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία. Η πολιτική της κυβέρνησης δημιουργεί διαρκώς νέα αρνητικά δεδομένα για τη χώρα. Η αποδυνάμωση της οικονομίας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει την ελληνική οικογένεια σε απόγνωση. Ο πληθωρισμός έχει εκτοξευθεί σχεδόν στο 4,4%, ενώ οι αυξήσεις σε βασικά είδη κατανάλωσης και σε υπηρεσίες ξεπερνούν το 30%. Με την αντιαναπτυξιακή και ταξική πολιτική της κυβέρνησης, έχουμε διαρκή επιδείνωση της ελληνικής οικονομίας και των αναπτυξιακών της προοπτικών. Βιώνουμε μία σκληρή πολιτική μονόπλευρης λιτότητας, μία γενικευμένη επίθεση ενάντια στα δικαιώματα των εργαζομένων, ενάντια στην μικρομεσαία επιχείρηση.
Η ανεξέλεγκτη ακρίβεια στην αγορά, δημιουργεί δυσβάσταχτη καθημερινότητα για τα νοικοκυριά, τους εμπόρους, τους καταστηματάρχες, τον αγροτικό κόσμο και τους συνταξιούχους.
Εντείνονται συνεχώς οι κοινωνικές ανισότητες. Η πλειοψηφία των πολιτών οδηγείται στην ανασφάλεια, ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος οδηγείται στον υπερδανεισμό και στα αδιέξοδα, οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι υφιστάμενοι την αδιαφορία της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για τα προβλήματά τους. Αποκαλύφθηκε ότι η πραγματική έννοια των δήθεν μεταρρυθμίσεων, όπως τις προωθεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είναι η απαξίωση και το ξεπούλημα των δημοσίων οργανισμών και επιχειρήσεων, η εκποίηση του δημόσιου πλούτου και η αποδόμηση του κοινωνικού κράτους. Με το νομοσχέδιο για τη λεγόμενη ασφαλιστική μεταρρύθμιση η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας βάζει βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού συστήματος της χώρας. Αυξάνει τα όρια ηλικίας για την συνταξιοδότηση, μειώνει τις συντάξεις και τα δικαιώματα των ασφαλισμένων. Στην πραγματικότητα, η κυβέρνηση αδιαφορώντας για την υποχρέωση της πολιτείας να εγγυάται την αλληλεγγύη των γενεών δημιουργεί αβεβαιότητα για την ασφαλιστική κάλυψη των νεότερων γενεών. Με συστηματικό τρόπο, υπονομεύει τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του Ασφαλιστικού Συστήματος και οδηγεί τους πολίτες προς την ιδιωτική ασφάλιση.

Στο αίτημα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ για απόσυρση του συνόλου του νομοσχεδίου η κυβέρνηση αντέδρασε αρνητικά και πεισματικά επιμένει στην ψήφιση αυτού του αντιλαϊκού και αντικοινωνικού σχεδίου νόμου.Η κυβέρνηση αγνοεί επιδεικτικά τις αντιδράσεις των εργαζομένων και τη δυσφορία των πολιτών. Ο κοινωνικός διάλογος, η δημόσια διαβούλευση, η διαρκής επιδίωξη της συναίνεσης των ενδιαφερομένων φορέων, αποτελούν έννοιες και πρακτικές παντελώς άγνωστες στην κυβέρνηση του κ. Καραμανλή. Αντί αυτών κυριαρχούν αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις, αυταρχισμός, αδιαφάνεια και παρασκήνιο. Η επανίδρυση του κράτους αποδείχθηκε ότι αφορούσε την ανασυγκρότηση των πελατειακών και ρουσφετολογικών μηχανισμών της Νέας Δημοκρατίας. Επιπλέον, είναι διάχυτη στους πολίτες η βεβαιότητα για τις μεθοδεύσεις και τις εν κρυπτώ συζητήσεις με εγχώριους και διεθνείς οικονομικούς παράγοντες για το ξεπούλημα των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών. Στις δικαιολογημένες αντιδράσεις και τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων η κυβέρνηση βασίζεται στην ενεργό και με κάθε τρόπο εμπλοκή μιας σειράς ελεγχόμενων από αυτήν δικαστικών λειτουργών.

Η ΔΕΗ, η Ολυμπιακή, τα λιμάνια και μόλις τις προηγούμενες μέρες ο ΟΤΕ αποτελούν χαρακτηριστική απόδειξη του τρόπου με τον οποίον διαχειρίζεται η ΝΔ την κυβερνητική εξουσία. Αποκαλύπτουν την αντίληψη που έχει η κυβέρνηση για την υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος και τη διασφάλιση της δημόσιας περιουσίας.

Αυτή η αντίληψη επιβεβαιώθηκε επίσης με την αποκάλυψη και τη διαχείριση της υπόθεσης Ζαχόπουλου, την εμπλοκή κυβερνητικών στελεχών σε αθέμιτες συναλλαγές, την συγκάλυψη και ειδικότερα την άρνηση του κ. Καραμανλή ως πρώην υπουργού Πολιτισμού να προσέλθει και να αναλάβει τις ευθύνες του στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Η λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων με τα δομημένα ομόλογα αποκαλύφθηκε πλήρως, αλλά οι πρωταγωνιστές του σκανδάλου παραμένουν στο απυρόβλητο. Τα πορίσματα Ζορμπά ετέθησαν στο αρχείο.

Η υπόθεση των πακιστανών, η υπόθεση των υποκλοπών των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων αποκάλυψαν τις πολιτικές ευθύνες, την αδυναμία και την αναξιοπιστία του Πρωθυπουργού και των Υπουργών να εγγυηθούν βασικές αρχές του νομικού και πολιτικού μας πολιτισμού, την εύρυθμη λειτουργία των θεσμών, την προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων και των ελευθεριών των πολιτών. Επιπλέον, μετά την αποκάλυψη των ελληνικών διασυνδέσεων στο διεθνές σκάνδαλο της Siemens, η κυβέρνηση επέλεξε και πάλι την συγκάλυψη των υπευθύνων.

Η εκπαίδευση των νέων αντί να αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα παραμένει εγκλωβισμένη στην κυβερνητική ανεπάρκεια, την ανυπαρξία στρατηγικής και την έλλειψη βούλησης για την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.

Η εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, η πολιτική της αδράνειας, των υποχωρήσεων και των συμβιβασμών, έχει εμφανίσει αρνητικές επιπτώσεις στα εθνικά μας συμφέροντα και οδηγεί την Ελλάδα στο περιθώριο των εξελίξεων. Είναι διάχυτη η εντύπωση στους πολίτες ότι η κυβέρνηση του κ. Καραμανλή είναι μία ανίσχυρη κυβέρνηση χωρίς στρατηγική για την Ευρώπη, χωρίς όραμα για την Ελλάδα. Αδυνατεί να εγγυηθεί την κοινωνική συνοχή, την κοινωνική αλληλεγγύη, την οικονομική ανάπτυξη, δεν μπορεί να εγγυηθεί το δημόσιο συμφέρον και να διαγράψει ένα ελπιδοφόρο μέλλον για τους νέους ανθρώπους. Η κυβέρνηση με τις ταξικές επιλογές της στο Ασφαλιστικό χάραξε μόνη της και οριστικά την κόκκινη γραμμή απέναντι στην κοινωνία.

Η πρόταση δυσπιστίας κατά του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης που καταθέτουμε βάσει του άρθρου 142 του Κανονισμού της Βουλής βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με την διαμορφωμένη πεποίθηση της πλειοψηφίας των ελλήνων πολιτών».

Tuesday, 25 March 2008

CHE FECE... IL GRAN RIFIUTO

Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
Ο αρνηθείς δεν μετανιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο τ'όχι - το σωστό - εις όλην την ζωήν του.

Κ.Π. Καβάφης [1901]

Monday, 24 March 2008

we are all Tibetans

Η φίλη Αναστασία [από το The Fletcher School, Tufts University, Βoston] μου έστειλε το παρακάτω κείμενο σχετικά με το 1821 και το περιβάλλον.
Αναστασία σε ευχαριστώ! Είναι ενδιαφέρον να βλέπουμε με τη ματιά σου την Ελλάδα από τόσα μίλια μακριά.

" Πέρα από κάτι μεμονωμένες περιπτώσεις συλλογικής διαμαρτυρίας (χθες στον Ασωπό, σήμερα στην Πρέβεζα), η υπόλοιπη Ελλάδα παραμένει αδρανής, απέναντι στο τόσο ουσιαστικό αυτό πρόβλημα της μόλυνσης των νερών μας, στρουθοκαμηλίζοντας στη θέα ενός αργού, αναπόφευκτου θανατου...
Πώς αλλιώς κανείς να εξηγήσει τον τοπικό και μεμονωμένο χαρακτήρα των προαναφερθέντων συγκεντρώσεων, την στιγμή κατά την οποία κάθε μέρα που περνά προστίθενται και "νέοι" τόποι στον κατάλογο των μολυσμένωνπεριόχων, "νέα" μέταλλα εισάγονται στα νερά μας και το λεξιλόγιο μας και "νέες" επιπτώσεις προστίθενται στις ήδη γνωστές και θανάσιμες πουγνωρίζαμε μέχρι σήμερα...
Και θα μπορούσε η φαταλιστική μας στάση αυτή να αποκτήσει ένα κύρος και ενδεχομένως μια "ρομαντική" υπόσταση αν μας είχαν επιβληθεί τα δεινά αυτά, αν δηλαδή δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι οι θύτες και οι αυτουργοί...
Παράλληλα δε, είναι ενδιαφέρον πώς μια συντηρητική (συγκρινόμενη με τις δυτικοευρωπαϊκές) κοινωνία όπως η ελληνική που μαζικά και πολιτικά καταδικάζει, μεταξύ άλλων, την ευθανασία τόσο νομικά όσο και δεοντολογικά, την επιβάλλει, τρόπον τινά, σε μεγάλο μέρος των πολιτών της...
Είναι όμως και αναμφίβολα ειρωνικό το ότι σε λίγες μέρες θα βγουμε οι νεοέλληνες στους δρόμους να παρελάσουμε και να τιμήσουμε την 187η επέτειο της ανεξαρτησίας μας, να αποτίσουμε φόρο τιμής στους "πεσόντες υπέρ πατρίδος" την στιγμή κατά την οποία συστηματικά πληγώνουμε την ίδια αυτή "πατρίδα", σπιλώνουμε τα "ιερά χώματα" (και ύδατα) και συνειδητά έχουμε αφεθεί στον ζυγό της "βολής" μας - τον νέο αυτό "αφέντη" και καθοδηγητή μας...
Κανείς διερωτάται, θα συντελεστεί η ουσιαστική αφύπνιση του νέου-ελληνικού κράτους ή θα αρκεστεί αυτή τη φορά η ιστορία στην απλή καταγραφή των μεμονωμένων ηρώων και των λιγοστών αντιφρονούντων; "
Αναστασία Κωνσταντακάτου

------------------------------------------
izabet's comment
Σήμερα, που όλοι είμαστε και λίγο οικολόγοι και πολύ ωχαδερφιστές, και λίγο με το 1821 και λίγο με τη Μακεδονία, και λίγο πόρνοι [οι παντρεμένοι με πολιτικό γάμο και οι ανύπαντροι] αλλά και πολύ αγωνιστές [πορείες, απεργίες κλπ], ότι και να πω είναι λίγο.
Απεργίες γίνονται για το ασφαλιστικό.
Το οποίο ασφαλιστικό θίγει κυρίως και πρωτίστως τις εργαζόμενες μητέρες. Λες και έχει βαλθεί ο ΚΚ. Jr [επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου στο οποίο φοιτά η Αναστασία]
να τις εξοντώσει.
Λες και δεν ξέρουμε ότι σήμερα το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η υπογεννητικότητα...
Λες και δεν γνωρίζουμε ότι ολοένα και λιγότεροι εργαζόμενοι πρέπει να δουλέψουν για ολοένα περισσότερους συνταξιούχους.
Αντί, λοιπόν, η Δεξιά να δώσει κίνητρα στις μαμάδες και στις υποψήφιες μαμάδες, κάνει ακριβώς το ανάποδο.
Απίστευτα Ηλίθια η αντιμετώπιση αυτή!
Αλλά τι να πεις ...
Σε μια χώρα που ο απεργοσπάστης ονομάζεται ...μη συνδικαλισμένος εργαζόμενος [sic!] [όπως θέλουν να μας πείσουν ο Άρης Πορτοσάλτε και ο Κωνσταντίνος Λαβίθης σχετικά με το σπάσιμο της απεργίας την περασμένη εβδομάδα],
σε μια χώρα που δεν μας απασχολεί η ποιότητα του νερού αλλά η ποσότητά του μόνο,
σε μια χώρα που έχουμε σταθμό με οικολογικές ευαισθησίες [Σκάι 100,3 και σκάι TV] που διαδίδει όμως ανακριβείς πληροφορίες περί της αναδάσωσης [π.χ. λένε οι του σκάι ότι 50.000 οικολογικές λάμπες = 25.000 στρέμματα δάσους! ήμαρτον! με αυτό το ρυθμό θα την έχουν αναδασώσει την Πάρνηθα με άλλες 50.000 λάμπες!],
σε μια χώρα που τα Δημόσια Σχολεία επιβιώνουν λόγω των οικονομικών μεταναστών,

έρχεται η Δεξιά να κτυπήσει τις μαμάδες.

Μαμά, καλά εσύ πρόλαβες και πήρες σύνταξη. [όπως θα έγραφε σήμερα ο Χρόνης Μίσσιος].
Αλί, στις ...άλλες μαμάδες.

Για τη Μαμά μου και όλες τις Μαμάδες του κόσμου [ειδικά στην Παλαιστίνη και το Θιβέτ] τα τραγούδια τούτα.



Sunday, 23 March 2008

ΣΥΡΙΖΑ πάρτο ...μπορείς;

Στο ΒΗΜΑ, σήμερα ο Διόδωρος έγραψε κάτι περί περιβάλλοντος και τροφίμων.

Συνεπώς αφορά άμεσα το ιστολόγιο τούτο και σας το παραθέτω

"...στη χώρα των χωματερών, στη χώρα που τα ρέματα είναι χειρότερα και από χωματερές και τα χωράφια οργώνονται κάθε χρόνο μαζί με τα πλαστικά της προηγούμενης χρονιάς, στη χώρα που στις κώμες και στα χωριά χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για να πάνε από το σπίτι τους στο καφενείο, στη χώρα της απόλυτης οικιστικής αυθαιρεσίας και της τουριστικής αρπαχτής, στη χώρα αυτή η Greenpeace εντόπισε μάρκα καφέ που περιέχει «συστατικά που παράγονται από μεταλλαγμένη σόγια και καλαμπόκι» - δηλαδή ίχνη μεταλλαγμένων ουσιών - και άρχισε εκστρατεία κατά των καταστημάτων που την πωλούσαν.

Οι θερμοκηπιστές και οι βαθιοί περιβαλλοντολόγοι δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους καλόγερους του Μεσαίωνα: όπως εκείνοι πίστευαν ότι το κοκαλάκι από τη φτέρνα του τάδε αγίου μπορεί να σώσει ζωές, αυτοί πιστεύουν ότι ίχνη μεταλλαγμένων ουσιών μπορούν να τις καταστρέψουν.

Για τούτο και εμφανίζεται ως μεσαιωνικός καλόγερος που έχει ξεφύγει από το «Ονομα του Ρόδου» εκείνος ο πιτσιρικάς που σε διαφήμιση (ή της WWF ή της Greenpeace) μας απειλεί με τη Δευτέρα Παρουσία που φέρνει το CO2-666. "

izabet's comment
Διόδωρε
, καλά μας τα λες... αλλά δεν ξέρεις ότι ακόμα και η έγκριτη (?) Καθημερινή έχει ασχοληθεί με αυτό το μέγα πρόβλημα του Genetically Modified (GM) tea...???
δες αυτό το άρθρο της κ. Γεωργιοπούλου...

τώρα μπορείς να καταλάβεις πώς το συγκρότημα του Αλαφούζου αντλεί οικολογικές ειδήσεις τεράστιου βεληνεκούς... μιλά με Σύριζα και την τρίχα την κάνουν τριχιά...
Παράλληλα, ο Θερμαϊκός γεννά τερατάκια...αλλά τι μας νοιάζει???
Eνώ η ΕΕ έχει καταργήσει εδώ και 3 μήνες κάθε έλεγχο για GM οργανισμούς σε όλες τις εισαγωγές τροφίμων από ΗΠΑ. Αν διάβαζε ΒΗΜΑ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μ. Παπαγιαννάκης και το έλεγε στην κ. Γεωργιοπούλου...ίσως να ασχολιόταν και η "Κ" με το αληθινό πρόβλημα και όχι το GM tea...

YΓ. επειδή στο Θερμαϊκό γεννιούνται τερατάκια [βλ. πιο πάνω]...
ακούστε κι αυτό να ...ευθυμήσετε...αρκεί να μην τρώτε ψάρια από τον Θερμαϊκό...

Homo consumiens ecologicus (ΙΙ)

όταν στέλνω ένα κείμενο σε μια εφημερίδα, πάντα έχω την κρυφή ελπίδα να το δω μια μέρα δημοσιευμένο. όλοι εμείς οι ...καλαμαράδες με αυτόν τον πόθο ζούμε. ίσως είναι και ολίγον ματαιοδοξία. αφού ελάχιστοι πια διαβάζουν εφημερίδες και ακόμα πιο ...ελάχιστη επιρροή έχουν οι εφημερίδες στην κοινή γνώμη αλλά και στα κέντρα εξουσίας.
υπερβάλλω!
ΤΟ ΒΗΜΑ έχει επιρροή και γι'αυτό και μου απάντησε η ΕΥΕΠ σε αυτό το κείμενό μου. Από την απάντηση της ΕΥΕΠ, δείτε αυτό.

έχοντας τώρα πια ξεφύγει λιγάκι από τη ματαιοδοξία να βλέπω το όνομά μου ...τυπωμένο,
πέρασα στο επόμενο επίπεδο εξέλιξης.
Πώς μπορώ με τα κείμενά μου να επηρεάσω το διάλογο και τη σκέψη κάποιων ανθρώπων που Αγαπώ, Σέβομαι και Εκτιμώ...την οικογένειά μου, τους Φοιτητές μου, τους Δασκάλους μου, τον...Βοκκάκιο...

Προ ημερών έστειλα σΤΟ ΒΗΜΑ αυτό το κείμενο.
Ακόμα δεν έχει δημοσιευτεί και δεν ξέρω καν αν θα δημοσιευτεί.
Αλλά, σήμερα διάβασα με χαρά στο Διόδωρο για την εξέλιξη του ...ανθρώπινου είδους.

Υπάρχει τελικά "διάλογος" ανάμεσα στις πένες μας ;

Καλή σου μέρα, Διόδωρε!

Saturday, 22 March 2008

spotBacchus to Datura



O Βάκχος ευχαριστήθηκε με το "μένω εκτός" και αντι-αφιερώνει στον Datura
το τραγούδι τούτο.

Βγαίνουμε από το τούνελ!
Ένα τραγούδι οιονεί αισιόδοξο όσο οι άνθρωποι μιλάνε μεταξύ τους.

ήσουνα πλάι μου
μα πώς να σε δω
κοιτούσα μακριά μου
από μικρός εκείνα κυνηγώ
που δεν είναι δικά μου

ήσουνα μέσα μου
μα πώς να σε βρω
φοβόμουν τη σκιά μου

Την πόρτα άνοιξε,
είμαι έτοιμος κι εγώ
ν'ανοίξω την δικιά μου

Πόρτες...και σκιές

Μήπως αυτό το τραγούδι έχει σχέση και με τον ειλικρινή διάλογο που έγινε (?) από την κ. Γιαννάκου πριν το νέο νόμο πλαίσιο για τα ΑΕΙ, και τον ενδελεχή (???) διάλογο που έκανε (???) η κ. Πάλλη Πετραλιά πριν την ασφαλιστική απορύθμιση ???

Και με τι άλλο έχει σχέση? ...[καμιά ιδέα?]

Υ.Γ. Βάκχε, σε ευχαριστώ που μου το θύμησες, είχα να το ακούσω καιρό
και μου χρειαζόταν η αισιοδοξία του μετά τα "διαζύγια" (sic) των περασμένων ημερών :)))

YΓ. 2
Ο κ. Ρουσόπουλος μου έστειλε το μήνυμα τούτο

"Τώρα με τις μεταρρυθμισμένες συντάξεις (έργο ΝΔ),
μπορούμε να σας πούμε...σφύριξε χαρούμενα μπορείς"

matrix of the Gypsies [by spotBacchus]




Σήμερα είναι παγκόσμια μέρα ...νερού και θα σας πω μια ιστορία.
Στη χώρα μας έχουμε έναν κουφό υπουργό που θέλει να εκτρέψει ένα ποταμό. Το ανώτατο δικαστικό συμβούλιο της χώρας του ρίχνει ...χυλόπιτες αλλά εκείνος είναι κουφός και δεν το βάζει κάτω.

Η συνέχεια εδώ

Επιθύμιο...
Στο επίπεδο της ΕΕ οι οργανωμένες δράσεις σε επιχειρησιακό και ερευνητικό επίπεδο απαιτούν μια ολιστική αντίληψη. Το τρόφιμο πρέπει να το βλέπουμε υπό το πρίσμα «από το πιρούνι στο αγρόκτημα» (from fork to farm), αφού σε μολυσμένο περιβάλλον (π.χ., Ασωπός, Κορώνεια, Βόλβη) είναι αδύνατη η παραγωγή ασφαλών και ποιοτικών τροφίμων.
Πόσο ασφαλή μπορεί να είναι τα λαχανικά που παράγονται στον Μαραθώνα ή τα τρόφιμα που παράγονται από βιομηχανίες που χρησιμοποιούν το νερό του Ασωπού; Μήπως θα πρέπει να κινηθούμε προς τη δημιουργία ενιαίου υπουργείου Περιβάλλοντος και Τροφίμων που να στεγάζει ενοποιημένο και ανεξάρτητο, από κάθε είδους κομματική επιρροή, ΕΦΕΤ με ερευνητές και επιθεωρητές για το νερό των ποταμών και των λιμνών και την περιβαλλοντική μόλυνση που επηρεάζουν άμεσα το νερό που πίνουμε και τα τρόφιμα που τρώμε;
Μήπως επιστήμονες και πολιτικοί πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τον σχεδιασμό εθνικής πολιτικής για το νερό που να συνδυάζει στοιχεία για την αγροτική ανάπτυξη, τη διαχείριση των αποβλήτων αλλά και την παραγωγή τροφίμων; Γιατί να σπαταλάμε νερό σε υδροβόρες καλλιέργειες (π.χ., βαμβάκι) αντί να παράγουμε τρόφιμα με υψηλή προστιθέμενη αξία και υψηλότατη εξαγωγιμότητα (ελαιόλαδο, κρασί);

.ΥΓ. Στη χώρα των 5 νταβατζήδων όμως, τα ΜΜΕ σήμερα αλλού ...βόσκουν ...πού να βρούν χρόνο να ασχοληθούν με το νερό. Φωτεινή εξαίρεση το βίντεο αυτό από τον απεργοσπάστη.
Το ρεπορτάζ της Ναντίν Χαρδαλιά είναι λίγο ...ουτοπικό!
Αντί να μιλήσει ο σκάι για το επιχρωμιωμένο νερό σε Αυλίδα, Θήβα, Οινόφυτα, μιλάνε για την υφήλιο.

(They) think global, (they) do NOT act local...[this is the new sky moto by Datura]

Θα πούμε λοιπόν το νερό νεράκι, αλλά τι σας νοιάζει.
Αν ο λαός δεν έχει νερό, γιατί δεν πίνει perrier
[παραφράζοντας μια Ηλίθια της Ιστορίας] ?
Έλα όμως που οι άνθρωποι εκεί στα Οινόφυτα δεν έχουν χρήματα για Perrier...

.YΓ.2
λόγω έλλειψης νερού...σε λίγο καιρό θα γίνουμε γύφτοι [βλ. video on top]

Friday, 21 March 2008

Αnemologites.com

Ο κ. Ζαμπάρας Νικόλαος [διαχειριστής του anemologites.com] απάντησε στο από κάτω ποστ...
----------------------------------------

Καταρχήν κύριε Ζαμπετάκη, η φωτογραφία του πόστ, που μας "παρομοιάζει" με κουκουλοφόρους, δεν σας τιμά.

Επι των ερωτημάτων σας, ήθελα να σας θυμίσω, ότι διαζύγιο ζητήσατε εσείς απο εμάς (την σελίδα εννοώ) και μάλιστα επισήμως.

Δεχθήκαμε αρκετές προσβολές απο εσάς στο παρελθόν και όχι μόνο δεν σας απαντούσαμε τόσο καιρό αλλά σας φιλοξενήσαμε με χαρά στην σελίδα μας.

Τα κωμικά που αφήνονται να εννοηθούν πέρι "γραμμής απο τον Σταθμό" τα πετάμε στην χωματερή.

Αλλωστε, προφανώς και έχετε συνηθίσει να σπιλώνετε ανθρώπους, απο απλούς ακροατές εώς δημάρχους.

Για τον φόβο που αναφέρετε, συμφωνώ. Διακατέχομαι απο έναν φόβο που μου έχει προκαλέσει η συμπεριφορά σας: Φοβάμαι μήπως το παιδί μου μεθάυριο στο πανεπιστήμιο έχει κάποιον δάσκαλο αντίστοιχο σας. Χρωματισμένο και ματαιόδοξο.

Σας ευχαριστώ.

ΥΣ= Στο χωριό μου, μετά το διαζύγιο, η προίκα επιστρέφεται στην νύφη απο την πεθερά.

------------------------------------------------------------------------
ο Datura-Γιάννης Ζαμπετάκης απαντά στον κ. Ζαμπάρα
------------------------------------------------------------

κ. Ζαμπάρα

το μόνο κοινό που έχουμε είναι τα 4 πρώτα γράμματα στο επώνυμό μας...
δυστυχώς!

ή μάλλον ευτυχώς!

για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όπως τα έλεγα και σε μια ψυχή πριν από λίγο τηλεφωνικά :

1. ποτέ δεν ζήτησα διαζύγιο...
σας είπα απλά αντίο και ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Αν εσείς λάβατε ειρωνικά αυτή την ευχαριστία μου, τότε πρόβλημά σας.

2. αφού όπως λέτε σας είχα προσβάλει τόσες φορές στο παρελθόν, γιατί μου ζητήσατε να είμαι "επώνυμος" ανεμολογίτης?
Στο χωριό μου, αυτόν που μας προσβάλλει ...τον αγνοούμε μέχρι θανάτου, εσείς κάνατε το αντίθετο, με καλέσατε "με χαρά". Γιατί? Για να δώσετε Ακαδημαϊκή αίγλη στη σελίδα σας? Νομίζω πως ο κ. Μυλόπουλος σάς αρκεί!

3. όταν προ εβδομάδας, η κ. Μπλάνα μου ζήτησε να βοηθήσω στην διοργάνωση της θεματικής "διατροφολόγιο" την περασμένη Δευτέρα, δέχθηκα μετά χαράς,
αφιερώνοντας χρόνο να βρω ανθρώπους, να μιλήσω μαζί τους, να γράψω για τη σελίδα ΣΑΣ κείμενο κλπ

εσείς όλα αυτά τα κάνατε delete επειδή διαφώνησα - και διαφωνώ με τον σκάι...

Συνεχίσετε να κάνετε τη δουλειά σας κ. Ζαμπάρα αλλά μην κάνετε σχόλια για τη δική μου.
Ας κρίνουν οι φοιτητές μου αν είμαι καλός ή κάλος δάσκαλος...
Χρωματισμένος ...ναι είμαι, καλύτερα χρωματισμένος παρά γκρι σαν εσάς και το background της σελίδας σας...
Ματαιόδοξος όμως ...ποτέ δεν ήμουν! Αγνοείτε τη λέξη αυτή...Άρα μην τη χρησιμοποιείτε...

Μπορείτε όμως να συνεχίσετε να κάνετε delete σε όποιον διαφωνεί με το ...corporation [όπως κάνατε με σχόλια ακροατών...ο Μιχάλης από Αγγλία περιμένει ακόμα εξήγηση!].

Χαίρομαι που είμαι εκτός...ειδικά όταν οι συνδιαχειριστές της σελίδας σας είναι άτομα με λεξιλόγιο και συμπεριφορές πεζοδρομίου που με έβρισαν ασύστολα και μετά ...ζήτησαν να διαγραφούν τα σχόλιά τους...

Τα σχόλια είναι εκεί και θα τα χαρακτηρίζουν, αυτά τα άσοφα πλάσματα!

Προσωπικά δεν σπίλωσα κανέναν, ούτε τον Λαβίθη ούτε τη σελίδα σας.
Αν νομίζετε ότι η σκληρή και πάντα με επιχειρήματα κριτική είναι σπίλωμα... τότε ανοίξτε κανένα λεξικό...
Το δικό μου λεξικό λέει:
σπιλώνω : προσβάλλω την τιμή.

Ποιου την τιμή πρόσβαλλα?
Τη δική σας, του Λαβίθη ή του Δημάρχου [απορώ που σας ένοιαξε και ο κ. 76% αύξηση στα δημοτικά τέλη!], ή ποιον ακροατή πρόσβαλλα τους 12 μήνες που ήμουν στο Ανεμολόγιο???

Έφαγα λάσπη από όλες και όλους [από ταξιτζήδες και ασφαλιστές μέχρι μία κυρία που μου είπε ότι πάω για πρόεδρος του ΕΦΕΤ...], ο Λαβίθης με άφησε ανυπεράσπιστο πολλές φορές αλλά δεν κόλλησα σε αυτά. Δική μου επιλογή ήταν να συμμετάσχω...
Αλλά, υπάρχουν και όρια Ηθικής [την ξέρετε αυτή τη λεξούλα?].
Σε θέματα εκβιασμού και απεργίας ...δεν υπάρχει "νερό στο κρασί"...

Αντίο σας κ. Ζαμπάρα
και καλή συνέχεια στο Ανεμολόγιο και όχι τη σελίδα σας.
Ο Λαβίθης δεν αξίζει τέτοιους (αν-)επίσημους συνεργάτες...

Y.Γ. και τώρα που μας αποκαλύψατε το αληθινό σας όνομα...
σας αφιερώνω αυτό το τραγούδι.
εσείς κ. Ζαμπάρα κρατήστε τις φωτογραφίες που είναι τόσο φωτεινές.
Οι στίχοι είναι για την ψυχή ...[σε ευχαριστώ για τις κουβέντες που ανταλλάξαμε]!

sky corporation part II


Μάθημα Φιλοσοφίας


Μια μέρα εκεί που ο Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικόπου άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.-


Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να του κάνει το τεστ της «τριπλής διύλισης».

- «Τριπλή διύλιση» ρώτησε με απορία.

- Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μουθ α ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις. Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας. Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;

- Ε... όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και...

- Μάλιστα άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μουπεις είναι αλήθεια ή ψέματα. Ας δοκιμάσουμε τώρα το δεύτερο φίλτρο αυτό της καλοσύνης. Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό;

- Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον...

- Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης θέλεις να πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.

Ο τύπος έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.

- Παρόλα αυτά συνέχισε ο Σωκράτηςμπορεί ακόμα να περάσεις το τεστ γιατί υπάρχει και το τρίτο φίλτρο. Τοφίλτρο της χρησιμότητας. Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για τον μαθητή μουκάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι;

- Όχι δεν νομίζω...

- Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πειςδεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω;


Ο τύπος έφυγε ντροπιασμένος, έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα...


Το παραπάνω περιστατικό δείχνει γιατί ο Σωκράτης ήταν τόσο σπουδαίος φιλόσοφοςκαι έχαιρε τόσο μεγάλης εκτίμησης.

Το παραπάνω περιστατικό εξηγεί επίσης το λόγο που ο Σωκράτης δεν έμαθε ποτέ

ότι ο Πλάτωνας του πήδαγε τη γυναίκα!!!


izabet's comment

εσείς πόσα φίλτρα έχετε ΟΝ ;

κανένα ;

έτσι μπράβο αφού όπως βλέπετε τα τρία [ φίλτρα!...:))) ] είναι ...υπερβολή!

Aνοικτή επιστολή προς anemologites.com, κ. Αλεξάνδρα Μπλάνα, κ. Γιώργο Κρανιώτη και κ. Γιάννη Μυλόπουλο
















ποιοι κρύβονται;;;

---------------------------------------------

Αγαπητοί,

Όταν κάποια στιγμή κάποιος διαφωνήσει με κάποιο σταθμό και ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να ξαναγράψει ή να ξαναμιλήσει σε αυτή τη συχνότητα, τότε ακυρώνονται όλες οι συνεντεύξεις του και όλα τα γραπτά του που είχε καταθέσει στο σταθμό πριν τη στιγμή της διαφωνίας ;


Το θέμα είναι καθαρά ηθικά δεοντολογικό.

Για παράδειγμα, αν αύριο, διαφωνήσω με τον ΔΟΛ, τότε ΤΟ ΒΗΜΑ θα πρέπει να διαγράψει όλα τα κείμενά μου που έχει δημοσιεύσει;

Δεν νομίζω…

Αλλά, οι «επώνυμοι ανώνυμοι» συντάκτες της http://anemologites.com/ το έκαναν και αυτό…

Απλά για να αποδείξουν ότι δεν είναι η Αν-επίσημη σελίδα του Ανεμολογίου αλλά κάτι άλλο. Τι;;;

Δεν αναμένω απάντηση.

’Οταν ένας άνθρωπος φοβάται [απορώ τι] ... τότε τηρεί σιγή ιχθύος...

Με εκτίμηση,

Γιάννης Ζαμπετάκης

εγώ δεν ήμουνα Αλήτης, Αλήτη μ'έκανες Εσύ...

ο Free μου έστειλε το παρακάτω σχόλιο και τον ευχαριστώ...
-----------------------------------------------------------------------

Παραθέτω και το ρεπορτάζ της χθεσινής "Ελευθεροτυπίας", που στηλιτεύει την απαράδεκτη ενέργεια του ΣΚΑΪ και των ολίγων απεργοσπαστών του:

Σκάι: και πάλι απεργοσπάστης

Ρεπορτάζ: Μ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ - Σ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ - Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Ο μοναδικός σταθμός που έσπασε τη χθεσινή απεργία των τεχνικών ραδιοφωνίας και τηλεόρασης ήταν ο Σκάι.

Με την ίδια τακτική που ακολούθησε και παλαιότερα σε κινητοποιήσεις ο Σκάι, με τη δικαιολογία ότι έχει τεχνικούς που δεν ανήκουν στην ΕΤΕΡ, μετέδωσε κανονικό πρόγραμμα από το ραδιοφωνικό σταθμό. Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι ραδιοσταθμοί μετέδιδαν μόνο μουσική και σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημέρωναν με ειδικά σποτ για τη 48ωρη απεργία των τεχνικών ιδιωτικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης και τα αιτήματά τους για πλήρη ένταξή τους στο Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού ΜΜΕ.

Στην τηλεόραση ο Σκάι μετέδωσε την εκπομπή BBC@ΣΚΑΪ αλλά είχε ενημερώσει ότι δεν θα μεταδώσει δελτία ειδήσεων καθώς και την «Ελληνοφρένεια». Την ίδια ώρα τα υπόλοιπα ιδιωτικά κανάλια δεν έβγαλαν καμία απευθείας εκπομπή, μετέδωσαν επαναλήψεις σειρών και μαγκαζίνο αλλά και μαγνητοσκοπημένες εκπομπές από τις προηγούμενες ημέρες. Ολα είχαν ενημερώσει ότι δεν θα μεταδώσουν δελτία ειδήσεων όπως και οποιαδήποτε απευθείας παραγωγή.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/03/2008

ενώ


ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΪ.
ΣΗΜΕΡΑ, 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2008, ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ.
ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΘΕΜΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

Αντιγράφω από το μπλογκ της παράταξης της Ε.Σ.Η.Ε.Α. "Financial Crimes":

Nτροπή!! (ανοιχτή επιστολή στον ΠΣΑΚ)

Ανοιχτή επιστολή στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Καλαθοσφαιριστών Ελλάδας (ΠΣΑΚ)

Αγαπητοί συνάδελφοι (με την ευρύτερη έννοια του εργαζόμενου)
δεν θα υπήρχε λόγος για την επιστολή αυτή, αν μέλη σας (παλαίμαχοι αθλητές) δεν προχωρούσαν στο βαρύτατο ολίσθημα της υποκατάστασης απεργών δημοσιογράφων στις 20 Μαρτίου. Συγκεκριμένα ο Γ.Σιγάλας και ο Φ.Νάκιτς κάλυψαν τον αγώνα μπάσκετ του Ολυμπιακού για λογαριασμό του SKY, μεταμφιεζόμενοι σε αθλητικοί συντάκτες, γνωρίζοντας ότι οι επαγγελματίες αθλητικοί συντάκτες απεργούσαν. Στο ίδιο ολίσθημα υπέπεσε και ο Τ.Κορωναίος, που παρά το γεγονός ότι του ζητήθηκε από απεργούς δημοσιογράφους στην πύλη του SKY να μην πάρει μέρος στην εκπομπή που ακολουθούσε του αγώνα και παρά τις αρχικές του διαβεβαιώσεις, τελικά συνέβαλε στο σπάσιμο της απεργίας της ΕΣΗΕΑ. Στον αντίποδα ο Δήμαρχος Πειραιά Π.Φασούλας, όταν προσερχόμενος στο κανάλι, του εξηγήθηκε από τους απεργούς το τι συμβαίνει, προς τιμή του αποχώρησε. Δεν πέρασε πολύς καιρός που με χαρά καλύψαμε τις δραστηριότητες του ΠΣΑΤ για ασφαλιστική κάλυψη των ανασφάλιστων καλαθοσφαιριστών της Α2. Συνεπώς μας λυπεί αφάνταστα να σπιλώνεται η συλλογική σας προσπάθεια από τέτοια φαινόμενα. Ζητάμε την παρέμβασή σας ώστε τα μέλη σας να μην γίνονται εφεδρείες απεργοσπασίας σε βάρος άλλων κλάδων. Ζητάμε από τους κυρίους που προσέβαλαν έναν κλάδο που δίνει αγώνα επιβίωσης για το ασφαλιστικό και τα εργασιακά του (γιατί αμοιβόμαστε με συλλογικές συμβάσεις εργασίας και όχι με ταρίφες εργολάβων ενημέρωσης), να επανορθώσουν ζητώντας γραπτή συγνώμη από την ΕΣΗΕΑ και τον ΠΣΑΤ, να δεσμευτούν ότι δεν θα ξαναλειτουργήσουν έτσι και να καταθέσουν τα τριάκοντα αργύρια της αμοιβής τους από τον κατά συρροή αντεργατικό SKY στο απεργιακό ταμείο της ΕΣΗΕΑ.

Για λογαριαμό της παράταξης της ΕΣΗΕΑ
«ενωτικός συνδυασμός Financial Crimes»

οι δημοσιογράφοι που βρεθήκαμε με άλλους απεργούς συναδέλφους μας στην πόρτα του SKY το βράδυ της Πέμπτης 20 Μάρτη:Νάσος Μπράτσος (ΕΡΤ), Κώστας Σαρρής (ΗΜΕΡΗΣΙΑ)

http://financialcrimesnews.blogspot.com/2008/03/sky.html

izabet's comment
κι εσύ "Βρούτε", κ. Σιγάλα?
αίσχος!

Thursday, 20 March 2008

sky corporation



ποιος άραγε ήταν, είναι και θα είναι ο ρόλος των ...συγκροτημάτων???
να κάνουν ένα αμάλγαμα στις συνειδήσεις του φόβου της απόλυσης, του φόβου της απόρριψης, του φόβου του οικονομικού φόνου με την αγωνία για επιβίωση, για ένα καλύτερο αύριο?

ή μήπως... πρέπει να βοηθάνε τους εργαζόμενούς τους να γίνονται καλύτεροι, πιο υγιείς, πιο δυνατοί, πιο ανεξάρτητοι και άρα πιο ...ευτυχισμένοι...??

εξ'ορισμού, για να πάει μπροστά μια κοινωνία, χρειάζεται δυνάμεις προοδευτικές με κρίσιμη μάζα...
άρα αυτό που λέμε "εταιρική ευθύνη" του κράτους (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ), των συγκροτημάτων (Εuropa, ΔΟΛ, Αλαbusiness) κοινωνικά σε τι μεταφράζεται?

π.χ. το Mega Channel
οι εκεί δημοσιογράφοι αν δεν νιώθουν ελεύθεροι να εκφραστούν - όπως είναι οι συνάδελφοί τους στο Πρώτο Θέμα, ο γράφων έχει ακούσει ζωντανά τον Κώστα Καββαθά να λέει ότι ο μοναδικός όρος που ζήτησε για να γράφει στο ΠΘ είναι να είναι ...ελεύθερος..., τότε τι ρόλο έχουν?
να γλύφουν την εξουσία ή τα αφεντικά τους?
να φτιάχνουν τανκς που λέει και το τραγούδι ή να μάχονται κατά της χούντας των ...corporations...???

τυχαία ανέφερα αυτό το κανάλι, για να ξεκολλήσω λίγο από τους απεργοσπάστες... καλή διαφήμιση τους έκανα...

αυτές οι σκέψεις μου ήρθαν στο μυαλό σήμερα που πέρασα μπροστά από το εργοστάστιο των κουφωμάτων EUROPΑ που σκοτώνουν ανθρώπους με εξασθενες-χρωμιο-τανκς...

αντί επιλόγου.
τα παιδιά των απεργοσπαστών στον Σκάι, τα παιδιά των ανθρώπων του τραγουδιού που έφτιαχναν τανκς ή τα παιδιά των εργαζομένων στην Europa όταν μεγαλώσουν ίσως να ρωτήσουν τους γονείς τους "γιατί δεν παραιτήθηκες μπαμπά, αντί να σκοτώνεις με το εξασθενές χρώμιο?"

τι θα τους πείτε τότε?

για να μη χάσω τη δουλειά μου, προτίμησα να σπάσω την απεργία, να φτιάχνω τανκς και να σκοτώνω το περιβάλλον???

ερώτημα προς ηθικά ανερμάτιστους...

Υ.Γ. Μόνο σε μία χούντα, δεν έχουμε ειδήσεις όταν υπάρχουν πρωτοφανή γεγονότα.
Μήπως, το προεδρείο της ΕΣΗΕΑ είναι ολίγον ...yes man στην εξουσία?
μήπως ακολουθούν ολίγον φασιστικές μεθόδους?
διότι το blockout από ειδήσεις σήμερα μόνο την Εξουσία βοηθάει...
αίσχος κ. Σόμπολε και όλοι τους τριγύρω του...
και μην αρχίσετε να μας το εξηγείτε με την ευφράδειά σας...διότι θα νυκτώσουμε...

άλλωστε, είναι γνωστό ότι όταν ένας Δημοσιογράφος είναι σε δύσκολη θέση, τηρεί σιγή ιχθύος ή με άλλα λόγια κάνει την πάπια...

[στη φωτό, ο ιδιοκτήτης του sky corporation με τους υποτακτικούς δημοσιογράφους γύρω του...]
[ μπλε διότι ο ουρανός είναι μπλε :))) ]


Υ.Γ. 2
μου έστειλαν και το κάτωθι Διευθυντικό κείμενο
περί... υπεράσπισης των (εντεταλμένων) απεργοσπαστών, όπως δημοσιεύεται σήμερα [σσ χθες] στην "Καθημερινή".

Η ενημέρωση χρειάζεται καλύτερα επιχειρήματα
Tου Μπαμπη Παπαδημητριου

Η χρησιμότητα της απεργίας εργαζομένων στις επιχειρήσεις ενημέρωσης, τα γνωστά μας «μήντια», είναι ότι θα προσφέρουν πολλές (αρκετές) ώρες ηρεμίας στο κοινό. Και στην κυβέρνηση, βεβαίως, που κουράστηκε να εξηγεί χωρίς να πείθει. Και στα κόμματα, οπωσδήποτε, που δεν κατορθώνουν να πείσουν τους πολλούς ψηφοφόρους τους γιατί τα προνόμια των ολίγων αξίζουν την άνευ όρων υποστήριξη του κόμματός «τους». Και στους βουλευτές του Καραμανλή, που θα ψηφίσουν με μια πνοή το ασφαλιστικό. Με δύο λόγια, η σιγή ενημέρωση θα δώσει την ευκαιρία στο έθνος να ξεκουραστεί και να ξεχάσει το εσωτερικό χάος μέσα στο οποίο προσπαθεί να επιβιώσει.

Αλλωστε, οι ασφαλισμένοι έχουν βγάλει το συμπέρασμά τους. Δημοσιογράφοι και συνοδοιπόροι ανήκουν στους ευνοημένους. Οι συνδικαλιστές του Τύπου δεν οργανώθηκαν ποτέ στα πρότυπα του σύγχρονου συνδικαλισμού. Διατήρησαν τα χαρακτηριστικά σωματείου των «ολίγων» και «κέρδισαν» την πλούσια χρηματοδότηση του συνταξιοδοτικού «τους» χωρίς «αγώνες». Ακόμη και οι εφευρέτες του αγγελιόσημου, δεν μπορούσαν να φανταστούν την έκρηξη της διαφήμισης, που έφερε τεράστια έσοδα στα ταμεία, αφού εισπράττουν 2 και κάτι ευρώ σε κάθε 10 ευρώ διαφήμισης. Αν σκεφτείτε πως η διαφήμιση μπορεί να φτάσει μέχρι και στο 10% της τιμής ενός προϊόντος, εύκολα μπορείτε να υπολογίσετε ότι η σύνταξη των ανθρώπων της ενημέρωσης κοστίζει στους καταναλωτές το 2% των καταναλωτικών τους δαπανών. Χειρότερα ακόμη, μεγάλο μέρος των εσόδων των ειδικών αυτών ταμείων, διευκολύνει τους πολιτικούς να παρέχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις προς αφεντικά των μήντια, με τα ευκόλως εννοούμενα ανταλλάγματα.

Χωρίς νόημα έχει καταστεί και η απεργία στον ηλεκτρισμό. Οι διατυπώσεις του νέου νόμου είναι εξαιρετικά ισχυρές και κατοχυρώνουν περαιτέρω όσα οικουμενικώς τα μεγάλα κόμματα έδωσαν (το 1999) στους συνδικαλιστές της ΔΕΗ, προκειμένου να συναινέσουν στην πώληση της μειοψηφίας της επιχείρησης μέσα στο Χρηματιστήριο. Οι συνδικαλιστές κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι τους δόθηκε η ΔΕΗ, ως περιουσία του ταμείου τους.

Αυτό δεν θα μπορούσε πότε να συμβεί. Το μόνο πραγματικό γεγονός είναι ότι το κράτος έχει αναλάβει πλήρως όλες τις υποχρεώσεις συντάξεων και περίθαλψης των εργαζομένων του ηλεκτρισμού, με αποτέλεσμα να πληρώνει ο (σημερινός) φορολογούμενος 15.000 ευρώ για κάθε συνταξιούχο της ΔΕΗ έναντι 1.500 ευρώ για κάθε συνταξιούχο του ΙΚΑ. Το ίδιο ισχύει και με τους υπαλλήλους στον καθαρισμό.

Στα έξυπνα κράτη, αντί να μαζεύουν σκουπίδια κάθε μέρα, θα το έκαναν κάθε δεύτερη. Αντί να μετατρέπουν την χώρα σε χωματερή, θα άφηναν βρώμικη κάθε μέρα και άλλη πόλη και άλλη περιοχή. Ας ρωτήσουν τους συναδέλφους τους σε άλλα κράτη και θα τους πουν εκείνοι.

Ολα μπορούν να γίνουν. Αρκεί να αλλάξουμε νοοτροπία. Αυτό που πρέπει να εγκαταλείψουμε είναι η προσπάθεια να πετύχουμε τα δικά μας, εκβιάζοντας τους πολλούς. Οσοι έχουν κάποιο αίτημα, λογικό είναι να θέλουν να κατανοήσουν οι πολλοί τα επιχειρήματα και το δίκαιό τους. Οταν αυτό δεν απασχολεί ούτε τους απεργούς, τότε, πράγματι, καλύτερα να κλείσουμε την ενημέρωση.
--------------------------------------------------

izabet's comment
εύγε κ. Παπαδημητρίου... γιατί δεν αλλάζετε δουλειά λοιπόν, αφού δεν επιτελείτε κάτι χρήσιμο? σας προτείνω αγρότης στον Ασωπό ή ψαράς στον Αμβρακικό, αφού είναι γνωστό
ότι ...τι Ασωπός, τι Αμβρακικός...

Θα ζήσουμε και χωρίς εσάς, όπως και χωρίς τον κ. Παπαχελά που πήγε να αρθρώσει κάτι ψελίσματα εδώ για τον κ. Αθανασόπουλο αλλά από την πολλή σκέψη μπερδεύτηκε και δεν αποφάσισε τι στάση να κρατήσει...τελικά, κ. Αλέξη [που κρύβεστε πίσω από τις λέξεις...] ο κ. €400.000/χρόνο είναι άξιος manager ή λαμόγιο ? ? ?

Υ.Γ. Παρασκευή 21.3

Σήμερα ο κ. Τσίμας

έγραψε στα ΝΕΑ ...

Τι συνέβη στην απεργία της Τετάρτης; Τι συζητήθηκε τις κρίσιμες αυτές 48 ώρες στη Βουλή; Θα το διαβάσετε σήμερα, στην εφημερίδα σας. Κατόπιν εορτής. Τις εικόνες θα τις δείτε το βράδυ, στα απόντα επί τριήμερο δελτία ειδήσεων. Όπως τον παλιό καλό καιρό, όταν τα νέα ήθελαν τον χρόνο τους για να φτάσουν στην πόρτα μας και οι εικόνες ταξίδευαν με την ταχύτητα των αεροπλάνων και των τρένων, όχι των δορυφόρων. Έκανε αυτή η απουσία του καταπιεστικού «λάιβ» χρόνου των μίντια πλουσιότερη τη συζήτηση στη Βουλή; Ήταν, χωρίς το παραμορφωτικό μιντιακό πρίσμα, αυθεντικότερες και αποτελεσματικότερες οι κινητοποιήσεις; Στα ταλαιπωρημένα ζευγάρια κάνει καμία φορά καλό λίγη απόσταση, ένας προσωρινός χωρισμός. Κι αν τα ζευγάρια μίντια- πολιτική και μίντια- κοινή γνώμη είναι τα πιο ταλαιπωρημένα απ΄ όλα, μπορεί αυτός ο ξαφνικός, σύντομος χωρισμός να αποδειχθεί επωφελής, να ξανασκεφτούμε τι περιμένουμε ο ένας από τον άλλον;

--------------------------------------------------------------------------

izabet's comment

Παύλε, από σένα προσωπικά θα περίμενα κάτι πιο ...δυνατό και μεστό!

όχι χαζοχαρούμενα διλήματα...

αλλά τι περιμένεις από Παναθηναϊκό δημοσιογράφο [τσίμας, παπαχελάς];;

να τα βάλουν με την εξουσία;;;







Σκάι 100,3 και σκάει TV...για να σκάσει ο κάθε συνδικαλιστής

Είμαστε αυτό που τρώμε;
Την απάντηση που είχα δώσει στο Ανεμολόγιο τη Δευτέρα το βράδυ μπορείτε να την δείτε εδώ μιας και διαγράφηκε από το ...anemologites.com.
Βλέπετε, όσοι "διαφωνούν και πέρνουν το καπελάκι τους" ...τέτοια αντιμετώπιση έχουμε...
πετάνε τα κείμενά μας...
Αν είναι τέτοιο το ήθος του ΚΛ, του ΝΖ και της ΑΜ...τι να πω;
Ζούσα με μίαν πλάνην οικτράν...

Ας είναι...

Ας ευθυμήσουμε σήμερα...
αρκετά με τα μίζερα...

τι θα λέγατε για ένα ανέκδοτο;

λοιπόν, ο anchorman του νυχτερινού σκάι έχει ένα καλό post στο blog του περί Συνδικαλισμού...

το ανέκδοτο ερώτημα είναι τούτο― Δημοσιογράφος που καλύπτει με τη "σιγή ιχθύος" του τους απεργοσπάστες πώς γίνεται να ομιλεί για συνδικαλισμό;
ποιος θα τον πιστέψει πια ; ; ;

Πάμε για κλείσιμο...μουσικά [όπως έλεγε και ο ΚΛ]
με 2 τραγούδια από την Ελευθερία [συμβολική επιλογή! για ελεύθερες σκέψεις από ...Συγκροτήματα!!!]

ένα τραγούδι για τον Βάκχο τον Μέθυσο




και ένα τραγούδι για την Νίκη της από κάτω ανάρτησης



Datura is over and out
μάκια σε όλες
μάκια σε όλους

Wednesday, 19 March 2008

Πόση τσίπα έχει ο σκάι ;;;

Είμαι από τους λίγους που γράφω πάντα επώνυμα, είτε εδώ σε αυτό το ιστολόγιο είτε στο Ανεμολόγιο [είτε στον αέρα είτε στο anemologites.com] από …τότε που έγινα μέλος της παρέας.

Datura αλλά και Γιάννης Ζ στον αέρα του Ανεμολογίου, δεν κόλλησα ποτέ να πω το όνομά μου, να χαρίσω τα βιβλία μου και να “τα χώσω” όπου έκρινα σκόπιμο.

Άρα, γιατί να μην κρίνω και τον Κωνσταντίνο Λαβίθη, αφού χθες το άφησε ασχολίαστο το θέμα που σήμερα όλοι οι ρεπόρτερ …σχολιάζουν καυστικά (βλ. και σχετικό σχόλιο στην τελευταία ανάρτηση στο blog μου από τον reporter on strike)…
H θέση του ΚΛ δεν είναι εύκολη!

Eίναι το πρώτο σημείο επαφής του σταθμού με τον κάθε “ομαλό” ή “ανώμαλο”… που πρέπει να χειριστεί κι εμένα …τον “επιφανή” (τρομάρα μου!) αλλά και τον κάθε υβριστή!

Aλλά επειδή έχει αποδεχθεί το ρίσκο να είναι ο anchorman του σκάι σε ζωντανή επαφή… με το ακροατήριο…ας πάρει την ευθύνη του και να λέει κάποια πράγματα όπως είναι…Άλλωστε, στην τελική δεν έσπασε εκείνος την απεργία!

Άρα τι “φοβάται”???

Αυτά που με χάλασαν απίστευτα είναι δύο:
1. η στάση του σκάι, της φωνής του λαού [α ρε καλαμούκη, πόσο άδικο έχεις!] και η λαϊκίστικη στάση του [ως λαϊκή Δεξιά] αλλά πιο πολύ
2. η στάση του ΚΛ που το έπαιξε «παλαβή»...

Συνεπώς, σε εκπομπή ανθρώπων που δεν έχουν το θάρος της γνώμης και την ελευθερία έκφρασης... [είτε στο DNA τους, είτε από την εργοδοσία τους...], προφανώς δεν μπορώ να συνεχίσω να συμμετάσχω...

σχετικά με την από κάτω ανάρτηση, η Νίκη έγραψε....

Συγχαρητήρια κύριε Ζαμπετάκη. Τουλάχιστον υπάρχει ένας έντιμος άνθρωπος σ' αυτή την παρέα, που έχει τα @@ίδια να παίρνει το καπε΄λάκι του και να φεύγει όταν διαπιστώνει σαπίλα και όχι να κάνει την πάπια και να προσπαθεί να συγκαλύψει τα ασυγκάλυπτα.

Αντιγράφω από σχόλιο του mediablog:Ντροπή στους άθλιους απεργοσπάστες του ΣΚΑΪ TV και ΣΚΑΪ 100,3.Ντροπή και στην εργοδοσία (τον αιώνιο Αλαφούζο), που μετέρχεται δολίων και (ημι)παράνομων μεθόδων για να εκπέμψει το πρόγραμμα του δήθεν ανατρεπτικού, σοβαρού, προοδευτικού (χα!), οικολογικού (χα χα!) και… αριστερού (χα χα χα χα χα χα χα!) σταθμού του, που, αν αφαιρέσεις τους παραπάνω μανδύες, θα προκύψει το ίδιο αποκρουστικό τέρας που η ίδια οικογένεια εφοπλιστο-μιντιαρχών κατασκεύασε προ 15ετίας (Ευαγγελάτος, παράθυρα, “κιτρινισμός” κ.λπ.) και λούζεται τώρα ΟΛΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ…

Ντροπή και στις συνδικαλιστικές ενώσεις των τεχνικών, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Σ.Η.Ε.Α., που ούτε καν καταδίκασαν την κατάπτυστη, απεργοσπαστική, αντιδεοντολογική και παράνομη ενέργεια του ΣΚΑΪ.

O tempora o mores…

Ιδού ο συνδικαλισμός που μας αξίζει…
-------------------------------------------------------------------------

Την Ευχαριστώ!

Αντίο απεργοσπάστες του Σκάι








προτιμώ τον ...sky, και όχι τον Σκάι 100,3










αλλά ζω σε μια χώρα με απεργοσπάστες και σκουπίδια
------------------------------------------
Χθες (18.3) και απόψε στο σκάι πήγαν να μας πουν ότι δεν είναι απεργοσπάστες...κι ας ήταν ο μόνος σταθμός με κανονικό πρόγραμμα!
έλεος!
κύριοι της Εθνάρχου Μακαρίου... με τέτοια διεύθυνση που έχει το συγκρότημά σας, θα τρίζουν τα κόκκαλα του Μακάριου...

κρίμα που τόσο εύκολα κάνουν το μαύρο... άσπρο!
Δημοσιογράφοι!
οεο!!!

Κι επειδή, από σήμερα, Ι.ΖΑΜΠΕΤΑΚΗΣ και Σκάι... παίρνουν Διαζύγιο, δείτε και τους λόγους που με έκαναν να γράψω τις παρακάτω λέξεις...οι οποίοι βρίσκονται εδώ[προς το παρόν...]

-----------------------------

@CL
@IROKEZOS

ΔΕΝ σήκωσα το τηλ και δεν πρόκειται να σηκώσω το τηλ… για τους δικούς μου σημειολογικούς λόγους.

ΔΕΝ μπορώ να μπω στο τρυπάκι ενός σταθμού με απεργοσπάστες…
ΔΕΝ μπορώ και ούτε θα μπορέσω…

Διότι, οι αρχές και τα πιστεύω ΜΟΥ είναι πέρα και πάνω από χαρούληδες, ανεμολόγια και λεκτοριλίκια…

τόσο απλά.

αντίο…
---------------------


Ουρανέ, όχι δεν θα πω το ΝΑΙ...

Ουρανέ, άσε τον Αλα-business να σφετερίζεται συχνότητες και συνειδήσεις...ποιος ξέρει με τι αντάλλαγμα...

Κρίμα, Κωνσταντίνε Λαβίθη, που πας να υπερασπίσεις το ....(δώσε εσύ ότι όνομα θέλεις!) για να σώσεις τι....άραγε;;;

Κρίμα, γιατί, νόμιζα ότι ήσουν Ελεύθερος Δημοσιογράφος με κεφαλαία Ε και Δ !

Αλλά, στο Συγκρότημα Αλαbusiness ... δεν ευδοκιμεί η Ελεύθερη Δημοσιογραφία!

Κρίμα...

Υ.Γ.

Πιο πολλά ως απάντηση στις ψευτο-οικολογικές σας ευαισθησίες, κκ του Σκάι, δείτε στο Gourmet της Ελευθεροτυπίας την πρώτη Κυριακή του Απρίλη.

για να δείτε τι επιστημονικές ασυναρτησίες είναι αυτά που λέτε περί μία οικολογική λάμπα = τόσα δέντρα...


Η Καθημερινή τώρα ανακάλυψε το μπάσιμο των ΓΓΤ από την πίσω πόρτα























Ελεγχος σε γενετικά μεταλλαγμένα σταφύλια σε εργαστήριο της Γερμανίας.

-------------------------------------------------------------
H Καθημερινή ανακάλυψε σήμερα την συμπαιγνία με τα Γενετικά Τροποποιημένα Τρόφιμα (ΓΓΤ)... κάλιο αργά παρά ποτέ...

Αντιγράφω από το κείμενο της κ. Γεωργιοπούλου...
Eρώτηση για το θέμα προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αλέξανδρο Κοντό, κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μιχάλης Παπαγιαννάκης. Συγκεκριμένα, με αφορμή ανακοίνωση της Greenpeace ότι εντοπίστηκαν να διακινούνται στιγμιαία ροφήματα που παράγονται από μεταλλαγμένη σόγια και καλαμπόκι, ερωτά τον υπουργό αν ο ΕΦΕΤ (Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων) έχει κάνει ελέγχους και αν αυτά τα προϊόντα φέρουν σήμανση, όπως ορίζει η νομοθεσία.

Απορία μου.
Ο κάθε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ...στην Greenpeace στηρίζει τα πρωτογενή του ευρήματα;
Τουλάχιστον παιδαριώδες για μένα...
κ. Γεωργιοπούλου και κ. Παπαγιανάκη, αν διαβάζατε ΤΟ ΒΗΜΑ, θα ξέρατε ότι εδώ και 3 μήνες κάτι έχει αλλάξει..

Tuesday, 18 March 2008

Ignore the unimportant


Ναι, λένε οι ειδικοί,
Και λοιπόν??
Για να αντέξουμε στις αντίξοες συνθήκες της Ελλάδας σήμερα [εν μέσω απεργιών, σκουπιδιών κλπ],
για να αντέξουμε στο μαραθώνιο που λέγεται Ζωή,
ένα μόνο μπορούμε να κάνουμε ...
Να προσέχουμε τι τρώμε:
1. τρόφιμα [στερεά και υγρά],
2. λόγια [από "συν"-αδέλφους ή από "καλο"-θελητές ] [όλοι το καλό μας θέλουν! σίγουρα!]
3. υποσχέσεις [από ΓιώργοΚωστάκηδες και Τσιπραλέκες]
4. αέρα κοπανιστό τίγκα σε οξείδια και όζον!
τώρα που είπα όζον...
ξέρετε γιατί το O3 λέγεται όζον;
επειδή όταν το έφτιαξε ο Θεός... έκαναν απεργία στους ΠΟΕ-ΟΤΑ και ΠΟΑ-ΟΤΑ...
Σήμερα, ακούω I get lost
και αγνοώ τους Αριστερούς που είναι Δεξιοί [βλ. τους Ακαδημαϊκούς της ΠΟΣΔΕΠ που λένε όχι στην αξιολόγηση και με τη ξύλινη στάση τους προωθούν τα Ιδιωτικά ΑΕΙ, το γραφικό ΚΚΕ , το αεριτζίδικο ΣΥΡΙΖΑ]
Tι καλύτερος θα ήταν ο κόσμος χωρίς αυτούς τους καρα-συντηρητικούς με το επίχρισμα του ψευτο-επαναστάτη...